Heipparallaa....
nyt hiukan inhimillisempi aika istua koneella :D
Tosiaan koko päivän on supistellu, mutta ei nyt niin kipeästi lainkaan ja ilmeisesti pääsin eroon limatulpastakin.... ainakin semmoisen oletan klöntsähtäneen pyttyyn tänään, mutta ei ollu verinen, lähinnä simmonen kermaklöntti ja...
Hyvää yötä kaikille =) Juu tosiaan kello on viisi aamuyöllä, päivällä supisteli vähän, mutta saunan jälkeen vähän enemmän... sitten alko särkee alavatta ja seuraavaksi selkä, eikä kumpainenkaan särky ole loppunut... oon suppareita yrittäny pongailla, mutta en tiedä kellotanko nuiden kivuttomien...
Ihan ekaksi Äippä88 ja Hilipatuinen HIRVEESTI ONNEA!!! :flower:
Ebbuliini juu, paa poika tänne vaan=) onneks tuo miehen poika oli eilen illalla meillä, niin sai hiukan jo menoa ja viihdettä, mutta nyt taas oon yksin kotona, kun ukkeli lähti korjaamaan kaverin auton pakoputkea... toivottavasti...
Tulin nyt jatkamaan vähän vähemmän väsyneenä... vaikka uni on hirveä koko ajan, ei keksi mitään tekemistä, neuvolatäti suositteli makuuasentoa, kun vatsanahka on hellänä ja lantio kipeenä... liekö sitten liiallisesta kävelystä johtuvaa vai mahtaako vauva vaan möyriä vai onkohan jotain muuta...
Kysymystä miettiessäni huomasin, et meitä yhdistää äärettömän moni asia, vaikka oon pitänyt meitä aika vastakohtina...
Meitä siis yhdistää samanlainen kasvatus, yhtenevät haaveet, musiikkimaku(toki eroaa joltain osin), sisustustyyli ja värimaku, huumorintaju ja tempperamenttisuus. Eniten ehkä...
Ehtoita... piti jo aiemmin tulla piipahtamaan, mutta iski väsy kesken lukemisen ja nyt sitten sain kaikkien jutut luettua... jotenkin ihan väsky olo taas... viime yönä vetelin kellon ympäri, kun neuvolakin siirty vasta iltapäivään...
Mulla sf mitta tippu 36 viikon lopulla 33 sentiin ja oli nyt...
Meillä mies on mukavasti mukana... tekee mun kanssa kaikkea ja jaksaa olla ja jutella... miehelle tää on toinen muksu, mulle eka... ja mies on sanonu, et on saanu nyt enemmän osallistua ja koskea ja silitellä masua ku aiemmin. On sanonu, et ihanku ekaa odottais... niin uutta kumminkin kaikki ja...
Tässä pikaseen tulin kääntymään, ajattelin unia mennä katselemaan, kun pikkuveli tuli jo puoli yhdeksän aamulla auttaan enkun tehtävissä... no ne nyt on saatu sitten tehtyä.. jos huomenna sitten palauttaisi ne, kun menee koululle enkun päättökokeeseen... tai jos menee... lähtö' tietysti kovasti...
Täällä ollaan ihmeen aikasin hereillä tänään... en oikein saanut enää unta simmuun puoli ysin jälkeen vaikka kello ois soinu vasta kympiltä.... tänään vielä koululle, olisi keskustelutentti vielä edessä ja torstaina olisi neuvola aamulla ja illalla enkun kirjallinen päättökoe, jos on vielä...
Kirjautuminen ei onnistunu...
Ihan vaan ajattelin piipahtaa lukemassa. Kuulin muuten että, sitä cetiriziniä saa apteekista ilman reseptiäkin, joten pitänee piipahtaa, jos meinaa henki lähteä=)
Ihan hyvä olo on ollu, kun on satanu... mut päänsärkyä tuppaa oleen, kun on ukkosta ilmassa...
Mitään...
Älä kuule muuta sano=) Reipas 2 viikkoa laskettuun aikaan ja järki alkaa lähteä... jos jotakin yrittää tehä, niin hiki pukkaa pintaan... tavarat ei pysy käsissä ja täysistä öistä on turha puhuakaan... särkee kolottaa ja vielä lisäksi supistelee... kukaan ei tosiaan ole kertonu, et tää viiminen...
Meillä oli KY:tä käytössä tosi pitkään... semmosessa ihme rasvatuubin näkösessä pakkauksessa... ja jostain sitten luin että se saattaa haitata raskaaksi tuloa... meillä oli yritystä melkein 1½ vuotta ja vasta sen jälkeen tärppäsi kun lakattiin liukastetta käyttämästä... kaikille ei kaikki...
Heipsan... yhessä koossa vielä ja ärsyke kynnys toooooosi matalalla...
Viime yö meni tosiaan sitten supistellessa, mutta oli tosi lieviä... tunnin välein taisin heeillä kykkiä ja neljän jälkeen meinasi uni kadota simmuista vallan, kun herra aurinko päätti taas nousta... pitäsköhän ostaa...
Jaahas... saapi tässä miettiä, että koskas mahtaa päästä tosi hommiin....
On meinaan tänään päivällä supistellu ärhäkästi.... neljän jälkeen melkein tuli tunnin säännöllisen epäsäännöllisesti tosi kipeitä suppareita.... viiden jälkeen tuli tasaseen epäkipeitä... kävi suihkussa ja helpotti... nyt...
Heippas!!!
Olisi tarjolla hyvä kevät-olo, voisin lahjottaa ilomielin pois=) Toivon kovasti että pääsisi pian synnärille, siellä sentään on ilma hengitettävää ja siitepölyt pysyy ulkona=) Juu... koivu kukkii ja tämä mahakas myös... silmät vuotaa ja joku on änkenyt pumpulia pään täyteen... odotan...
Heippuli kaikille!!!
Täällä alkaa mennä hermo tuohon käsien särkyyn ja sormien puutumiseen ja tunnottomuuteen.. tänään kävin koulussa tekemässä enkun suullisen päättökokeen ja monet kehu, et on hienoa kun vielä tässä vaiheessa jaksaa koululle raahautua. Hyväähän se ihme kyyllä teki...
:wave: Heipsan...
neurologin kuulumisia perjantailta... eli siis kävin neurologilla, kun ihmettelivät neuvolassa ja lääkärissä mun pyörtyilyn tunnetta ja huimailua ja näköhäiriöitä... kaikki on kunnossa, että ihan raskauden nestetasapainon muutoksien piikkiin meni taas tuokin hommeli...
Musta on tyhmää tapella jostain äitiyspakkauksesta... oisiva ihmiset tyytyväisiä siihen, että edes semmosia on saatavana... itellä on la kesäkuun alussa ja hain pakkaukseni ajoissa, kun en viittiny kitkuttaa ja kuitenkin tiesin ettei 07 pakkaus tule keväällä vielä jakoon...
innolla ootan kyllä...
Musta on tyhmää tapella jostain äitiyspakkauksesta... oisiva ihmiset tyytyväisiä siihen, että edes semmosia on saatavana... itellä on la kesäkuun alussa ja hain pakkaukseni ajoissa, kun en viittiny kitkuttaa ja kuitenkin tiesin ettei 07 pakkaus tule keväällä vielä jakoon...
innolla ootan kyllä...
Tänään sitten iski pakokauhu... MUSTA TULEE ÄITI!!!! olen äiti lopun ikääni... pikkasen pieni kriisi oli päivällä... kun ukkeli tuli töistä, itkin varmaan kaksi tuntia putkeen... halusin vaihtaa jo suunniteltuja nimiä, kateus toisen töissä käymisestä iski ja ressi tulevaisuudesta iski ihan...