Hei, en osaa tuohon auttaa mutta lohdutukseksi voin kertoa, että hankalaa se on täälläkin. Meidän 3,5 kk ei ole ikinä nukahtanut päikkäreille tai yöunille muuta kuin tissille (poikkeuksena vaunut ulkona tai automatkalla). Meillä ei siis todellakaan auta tuo sänkyyn kiikuttaminen vaikka vauva...
Hei, itse en vuokrannut mutta ostin kotidopplerin omaksi tuolta samaisesta paikasta. Silloin tuli nopeasti ja hyvin toimi (taitaa tosin tuo vuokralaite olla erilainen malli kuin tuo omaksi ostettava). Sorry, en siis osaa suoraan vastata tuohon vuokraukseen, mutta ainakin vuosi sitten tilaukset...
Hei, onko kenelläkään kokemuksia vauvauinnista Helsingissä joko Pikku Delfiineissä (jossain heidän paikoistaan) tai Helsingin Vauvauimareissa Kampissa? En niinkään etsi itse uinnista tietoa vaan kyseisistä paikoista, toimiiko hommat etc?
Kiitos :flower:
Hei, en valitettavasti osaa vastata ongelmaasi mutta "sekaannun" tähän omalla kysymykselläni, sorry :ashamed: Voi olla tyhmää kysyä, mutta kun en todellakaan tiedä: mistä tiedät (tai osaako joku muu vastata :wave: ), että vauvaasi pitää edelleen imettää 2 krt yössä? Eli mistä tiedät, milloin...
Taas näitä esikoisen kanssa olevia pikkupulmia... osaakohan kukaan sanoa tai ennustaa, että minkä kokoinen talvi-/toppahaalari olisi hyvä talvella n. 6-10 kk vauvalle? Vauva on nyt 3,5 kk ja tällä hetkellä 63 cm ja 6,3 kg ja pikkuhiljaa pitäisi kai orientoitua jo syksy- ja talvivaatteisiin...
Hei, onkohan siitä haittaa, että vauva katselee telkkaria? Tuntuu välillä älyttömän kätevältä hoitaa muutama kotiaskare kun vauva (reilu 3kk) katselee liikkuvaa kuvaa lattialta tai sitteristä. Kovin kauan ei yleensä siinä viihdy, mutta pieniä hetkiä kuitenkin.
Kiitos Minde kokemuksistasi.
Vielä nostelen, jos on muilla samanlaista. Hiukan kyllä ärsyttää ja huolestuttaa, että voiko tämä olla normaalia... joihinkin sairauksiin kai liittyy voimakas yöhikoilu (?)
Meillä kohta 3,5 kk vauva syö koko päivän 1-2h välein, mutta yöt menee yleensä yhdellä syötöllä tai jopa välillä nukkuu koko yön tankkaamatta. Nuo päivät ovat välillä hankalia, jos jossain liikutaan, kun noin tiheään syö, mutta vastapainoksi sitten yöt nukutaan hyvin. Meillä kuitenkin alussa...
Hei, täällä ei niin mukava vaiva ja kysyn kohtalotovereita...
Meillä on nyt reilu 3kk vauva ja kärsin imetyksestä johtuvasta (?) yöhikoilusta. Nämä helteetkin tekevät tietenkin osansa, mutta ei johdu pelkästään siitä. Jos nukun yöllä oikein sikeästi pidemmän pätkän, herään aina pää aivan...
Meillä vauva oli 6 vkoa vanha ja kaikki meni hyvin, vaikka itse tein vielä tarjottavat ja järjestelyt (pienet ristiäiset). Voit hyvin pitää ristiäiset niin nopeasti kuin haluat mutta toki etukäteen ei ikinä voi tietää, miten hyvin itse jaksaa ja missä kunnossa itse on synnytyksen ja alkuhässäkän...