mä pesen noin 4-5 koneellista viikossa. ja meillä on todella iso kone. mieheltä tulee 4 kertaa viikossa treeni ja pelivehkeet. tytölle (3v.) niin kun itselleni vaihdan joka päivä ainakin alushousut ja sukat. ja muut vaatteet tarpeen mukaan. pojan 8kk on vaatteet niin ruuassa päivän jälkeen niin...
ekasta piti hyvin paikkansa. toisesta sanottiin arvioksi 2,8kg 4 viikkoa ennen syntymää. ja poika painoi 4050g. kätilö sanoi että on kyllä mennyt arviot pieleen...
mua ei pelottanut ekan lapsen synnytys. äitini vaan sanoi että ei se niin kamalaa ole kun ihmiset tekee useampia kuin yhden. toisesta jännitin enemmän koska tiesin mitä se oli. oon synnytyksissä päässyt helpolla. kivunlievityksiä en edes ehtinyt saamaan. rohkeutta vaan kaikille. kätilöt ovat...
Hei kaikki ja terveisiä Turun saaristosta!
Ihan ensiksi, olen pahoillani siru ja halaus sinulle :hug:
Sitten oma napa. Tein tänään kotona testin kun en päässyt veritestiin ja kaksi punaista viivaahan siinä oli :) olen kuitenkin enemmänkin skeptikko kun uskoisin tämän raskauden jatkuvan...
Hei te kaikki minua edellä olevat piinailijat!
Nyt on 7pp menossa ja multa on hävinny kaikki tuntemukset. Siis alavatsa nippailut ja rintojen arkuus, tarkoittaakohan tämä jotain huonoa? pitäisiköhän mulla olla jotain oireita? Voi näitä mun kysymyksiä,älkää välittäkö.. :ashamed: tämä piinailu on...
Terveisiä siirrosta. Saivat viidestä kolme pakastettua, olivat kuulemma huippuyksilöitä tosin saavat kyllä ollakkin kun niitä oli aika vähän...
Nyt ne minun piinapäivät sitten alkoivat :)
Hei!
Eilen oli sitten se punktio ja yhdeksästä viisi hedelmöittyi.
Lievää turvotusta ja pikku kipua luk.ottamatta kaikki meni hyvin. Huomenna sitten siirto ja nähdään montako saadaan pakkaseen.Aurinkoa kaikille ja tsemppiä piinailijoille, mullakin se alkaa huomenna. B)
Hei kaikki!
Kävin sitten perjantaina ultrassa ja niitä muniksia olikin yhdeksän, onko se sitten tarpeeksi, en saanut varmaa vastausta lääkäriltä... no kuitenkin
punktio on 14 päivä ja siirto perjantaina 16 päivä. Tänään illalla pitäisi pistää irroituspiikki ja se mulla vähän pelottaa. Tämä koko...
Hei vaan kaikki! Kävin tänään ultrassa ja muniksia löytyi kymmenen, lääkärin mukaan ihan hyvä satsi ja varmaan kasvaa vielä.Piikittelyä jatkuu vielä sunnuntaihin ainakin ja ensviikolla olis sitten se punktio.
Nämä piikittelyt tosiaan turvottaa mua ja koko ajan on etova olo kera järkyttävän...
Hei vaan! Kävin tänään ekassa ultrassa ja keskiviikkona aloitan piikitykset,takana kaks viikkoa sumuja... väsyttää, harmittaa ,pinna on tiukalla, eikä kukaan tunnu ymmärtävän. :'( tekeekö nää synarelat todella näin sekavan olon, itkettääkin koko ajan? vai olenkohan taas ainoa joka saa aina...
Hei.Oon huomannut että jotkut miehet jotenkin "häpeävät" kertoa asiasta. Poikkeuksia kin tietty on. Meillä ei ensin puhuttu edes miehen kanssa saati muiden näistä hoidoista, mutta hoitojen jatkuessa ja asioiden konkretisoitua meilläkin helpotti.Kuulin juuri että mieheni työpaikalla on työkaveri...