Hakutulokset

1. iipunen

Mikähän siinä on, että jotkut ovat mua kohtaan tylyjä?

Opettajat, lääkärit, hoitajat, työnantajat, appiukko jne...? Mun ei tarvitse tehdä mitään pahaa, mutta olen aina ollut ihmisten "silmätikku". Miksi? Ja mua ketuttaa, kun saa olla aina se, johon ihmiset vaikka purkaa sattumalta omaa pahaa oloaan. Ja jos kysyn jotain, niin joku saattaa vastata...
  2. iipunen

Auttakaas nyt, haluan tatuoinnin lapsiin liittyen!

Ei nimiä, ei jalan/käden/naaman kuvia, vaan jotain erillaista. Kaksi on lasta, joista haluaisin jonkunlaisen "kunnianosoituksen" iholleni. Oon kuullut, että kuukausille ja jopa päiville on olemassa omat kukkansa, että olisiko tuossa jotain ideaa? Eli syntymäpäivät noilla kukilla "kirjoitettuna"...
  3. iipunen

Mitä kaikkia koristeita ja asetelmia voi kuusen oksista tehdä? JÄÄLYHTY vinkit myös tervetulleita!

Tuli kauhea inspis värkätä joku pusikko itse kuusen oksista :D Ja siihen kirkkaat valot :) Mutta mitäs kaikkea muuta niistä voi tehdä? Kranssin kyllä tiedän, mut onko muita ideoita? Itse aattelin isoihin ulkoruukkuihin laittaa tyroksia ja siihen tökkiä pystyyn niitä oksia, kävisiköhän siihen...
  4. iipunen

Paljon vois pyytää virkatusta päiväpeitosta?

itse virkattu ja 120cm leveään sänkyyn sopiva, luonnonvalkoinen, ihan kuin uusi. Että paljonkohan osaisi hintaa laittaa?? Mulla kun ei ole mitään hajua :O googlellakin löytyy aika huonosti...
  5. iipunen

Miksei kukaan huuda mun tavaroita huutiksessa? :( Antakaa vinkkejä!

Mikä on se juju, että saa puoli kansaa huutamaan vanhaa tulitikkurasiaa tai käytettyjä alushousuja? Ei voi olla kiinni muusta kuin ilmoituksesta... Mulla sulkeutuu kohta yksi kohde siellä, mikä on melkein uuttavastaava. Onhan tuota kohdetta tosiaan katsottu 344 kertaa, oon ostanut...
  6. iipunen

Muokkaisitko meidän pojan päivärytmiä (7kk)?

Eli uni on alkanut maistumaan päivällä aika hyvin, yksi ongelma on vaan siinä, että mulla on hankaluuksia mahduttaa kiinteitä tähän rytmiin tarpeeksi :O Poika on siis 7kk ikäinen ja päivä menee kutakuinkin näin (ajoissa voi olla tietenkin heittoja): klo. 9.00 herätään klo. 11.30...
  7. iipunen

Kyllä kannatti unikoulu! :)) *turhis*

Kohta 7kk poika on 4kk ikäisestä asti häslännyt, pyörinyt, kitissyt, äheltänyt, ryöminyt, itkenyt ja nukkunut tissi suussa meidän vieressä, sai siis yössä laittaa semmoset 10-20 kertaa tissin suuhun kun ei muuhun rauhoittunut... Toissa yönä mun mitta tuli täyteen, kun tuntui etten ole...
  8. iipunen

Mikä sen yhden vakkarin nikki oli joka häipyi täältä??

Muistaako joku sellasta kehonrakentaja muijaa? Jonka vartaloa jotkut haukkui miehekkääksi jne...? En saa millään päähän sen nikkiä :D
  9. iipunen

Mikä mun ranteessa on?? :(

Viikon päivät vähän vihlomiskipuja ollut oikeassa kädessä, peukalon puolella ranteessa... Tänään illalla kipu pahentui ja nyt sitä tulee levossakin ja silloin kun käyttää erusormea ja peukaloa (niin kuin nyt käyttäisin, mut ei kivun takia pysty), niin vihloo ihan hitosti tuohon ranteen syrjään...
  10. iipunen

Mä en oikein aina ymmärrä... Lapsille annetuista nimistä *TURHA*

Tiedän perheitä, joilla on useampi lapsi. Haluavat lapselle hienomman nimen, mutta eivät sitten koskaan kutsu lasta etunimellä. Tuosta etunimestä pitää väkisin vääntää joku lempparinimi, jolla sitten lasta ainoastaan kutsutaan. Näin on jo ainakin kuuden lapsen kohdalla joita tiedän...
  11. iipunen

Käyn henkistä taistelua unikoulun aloittamisen kanssa...

Miten mä kestän sitä, kun poika kiljuen itkee ainakin ensimmäisen illan :( Eikä siihen saa reagoida niin miten yleensä vauvan itkuun reagoin... Ajattelin tuon tassuhoidon olevan parempi vaihtoehto... yöt on todella risaisia ja paikat jumissa, joten olisi jo aika saada nukkua vähän paremmin monen...
  12. iipunen

pystysköhän kelalta saamaan äippärahan vähän aikasemmin?

siis saan aina kuun lopussa... ois mukava saada ennen jouluaattoa? :p
  13. iipunen

Kiva ylläri lihapiirakan välissä...

Joku epämääräinen nukan/paperinsekainen karvatuppo!! :x Pitäskö tuosta laittaa palautetta firmalle?? Hyi hemmetti ku etoo vieläki, kun edes mietin, kun tuo tuppo osu hampaiden väliin... :x
  14. iipunen

Mistä saa tilattua sänkyyn hyvän patjan?? + muita kysymyksiä patjoista

Meinasin tilata ON24.com:sta, mutta toimituskulut/kotiinkuljetus olisi ollut 120e :O Ja muutenkin koko paikka vähän arveluttaa, että onko ne patjat kumminkaan niin luksuksia kuin niissä selostuksissa kerrotaan... ?? Niin ja sitä jäin miettii, että tuleekohan muidenkin paikkojen kautta ihan...
  15. iipunen

Uskaltaisko tuosta jauhelihasta tehdä ruokaa??

Parasta ennen pvm. oli eilinen eli 16.10. Ei näytä mielestäni mitenkään hirvittävän harmaalle, hajua en ole vielä testannut kun paketti kiinni...
  16. iipunen

Osaisiko joku kertoa mulle jotain tästä emali astiasta ja sen leimasta?

Onko tällä kannulla jotain arvoa? Teepannu on 70-luvulta. Googlesta en ole löytänyt oikein mitään, tai mä en osaa ettiä oikeasta paikasta :D Taitaa olla ihan tilpehööriä koko pannu?? Laitoin huutikseen myyntiin, saa nähdä kiinnostuuko kukaan :D
  17. iipunen

Mulla alkaa olemaan voimat finaalissa 5kk vauvan yöheräilyjen takia...

Öisin herää poika yli 10kertaa, tunnin-puolentunnin välein. Poika nukkuu meidän vieressä ja tissi saisi olla hänellä suussa koko ajan... Selkäkin alkaa osoittamaan mulla mieltään, kun samassa jäykässä kylkiasennossa pitää nukkua... Poika nukkui n. 3kk ikäiseksi hyvin, parhaina öinä heräsi vaan...
  18. iipunen

Sinisulka

Ei voi olla todellinen henkilö :O
  19. iipunen

Suojellaanko tänäkin päivänä enemmän tyttöjä mitä poikia?

Meinaan esim. murrosiässä? Miten teillä? Vaikka että tyttö ei saa mennä pojan luo yökylään eikä poikia saa tuoda kotiin yöksi, mutta poika saa raahata "pikku-tyttöjä" huoneeseensa jne...? :D Tuommonen nyt vaan esimerkkinä :)

Yhteistyössä