Hakutulokset

1. iipunen

Mitkä kengät on nyt syksyn/talven muodissa? Onko jollain tiedossa hyvää nettikauppaa?

tossa se kysymys olikin :) pitäis löytää kengät mitkä kävis vähän kaikenlaisen vaatetuksen kanssa... Tai siis, esim. hameen ja housujen. Mutta korkoa ei tarvis olla periaatteessa yhtään tai vähän, etten kaadu niitten kanssa jäätiköllä :D
  2. iipunen

Onko kenelläkään Nokia N97 mini älypuhelinta?! T.Puhelinlasku yllätti!!

Miten mä saan tuon hiton netin pois päältä?! Kun painan pohjassa punasta luuria niin yhteys katkeaa, MUTTA vain hetkeksi! Jo parin minuutin päästä yhteys taas lähtee päälle. Otti aika paljon sapesta kun postissa tuli yli 200euron puhelinlasku ja tuo oli oikeastaan kokonaan "3G...
  3. iipunen

Ei tästä kiinteiden alotuksesta tunnu tulevan mitään... :( Antakaa neuvoja

Poitsu on nyt reilu 4kk, on kiinnostunut syömisestä (katselee tarkkaan kun syön ja maiskuttaa suutaan). Päivät ja yöt ovat alkaneet olemaan jatkuvaa syömistä, poika syö öisin n.2tunnin välein, joskus tankkaa itseensä molemmat tissit tyhjiksi... Päivällä sama rumba, syö jopa tunninkin välein...
  4. iipunen

Voiko hieman pyöreämpi ihminen pitää mielestäsi tällaisia paitoja?

Enzoria - musta neule Y086 - Neuleet - Jeans.fi Tuossa nyt on yksi esimerkki. Näyttääkö se ihan kauhealle jos vähän on vatsamakkaraa tai jenkkakahvaa? Tai on muuten vaan paksumpaa mallia :D Mä tykkään tuollaisista paidoista ja joskus pidänkin tuollaisia, mutta raskauden jälkeinen...
  5. iipunen

Naapurit nätisti sanottuna kummastuttaa...

Asutaan paritalossa... Seinänaapurin lapsi piilottelee meidän tavaroita ulos. Ne tavarat mitä meillä on ulkona, niin ne yhtäkkiä katoaa ja löytyy jostain puskan alta. Ensin toki ajattelin, että lapset nyt on vaan tuollaisia, eikä se maata kaada jos jotain hiekkalaatikon leluja piilottelee...
  6. iipunen

Apua :O Mitä mun miehelle tapahtu ukkosen aikana?? :O Osaako kukaan selittää??

Mies oli eilen iltana kaverinsa luona... Olivat katsoneet telkkaria ja mies oli jotenkin nojannut toisella jalalla tv-pöytään, kun yhtäkkiä oli lyönyt salama johonkin lähelle ja sähköt oli mennyt hetkeksi poikki... Heti tuon pamahduksen jälkeen, mies sanoi, että oli alkanut tuntemaan pistelyä...
  7. iipunen

Te joiden vauvat ei huoli/huolineet tuttia eikä tuttipulloa

Milloin alkoi jompi kumpi kelpaamaan ja miten? Meil poju 3kk, eikä ole ikinä huolinut kumpaakaan. Hieman imasee, yökkää sydämmensä pohjasta ja jää irvistelemään... Kaikenlaiset tutit on koitettu kuin tuttipullon tuttiosatkin, aina sama reaktio. Maku ei vissiin miellytä... Tympäsee joskus, kun...
  8. iipunen

Mistä vauvan ylijäntevyys johtuu? Oon todella huolissani :(

Vauva selkä kaarella ja jäykkä - Vauvat 0-12 kk - Suomi24 Tuo teksti oli kuin minun kirjoittama, mutta meidän poika on vasta vähän päälle 3kk... Tuntuu että tuo jäykkyys vaan pahenee :( Syytän itseäni siitä koko ajan, että tuo on minun vika ja mitä jos tuo onkin jotain vakavaa. Mitään...
  9. iipunen

Mies ei päässyt töihin SPR:stille, koska on MIES?!

Mitä olette tuosta mieltä? Hakevat kahta työntekijää, eikä hakemuksessa mainita mitään sukupuolesta. Työtehtävään kelpaa ihan hyvin mies tai nainen, mutta pomo sanoi että otetaan VAAN NAISIA! Mielestäni tuo menee sukupuolisyrjinnän puolelle. Miesvoima ei olisi ollut pahitteeksi ja siellä...
  10. iipunen

Apua :( Oonko mä tehnyt mun vauvalle jotain peruuttamatonta?!

Poika vääntää itseään kieroon :( Lattialle kun laittaa, niin jätkän pää ja jalat kaarevasti oikealle :( Siis hän on melkein kokoajan kuin jossain banaanin näkösessä asennossa... Mä oon kanniskellut häntä pysty asennossa naama menosuuntaan päin ja luulenpa että tuosta johtuu tuo toispuoleisuus...

Yhteistyössä