Hakutulokset

1. T

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Pika nosto vaan, sillä kuopus kiusaa minua täs koneen näppäimistöä potkien ja muutenkin kiukutellen sylissä. :o :kieh: Joten nyt siirryn arkiaskareisiin ja tulen sitten myöhemmin takaisin, jos vaikka ottas kuopus päiväunoset. Niin rauhallista olis hetken talossa tuos päivemmällä, kun ukkokin...
  2. T

:attn: Huhuuuuuuuu, eikös enään ketkään muut kuin ebony ja sinitär eksy minun lisäkseni langoille nykyään????????? :o :o :o Onkos kaikki muut jo heittäneet toiveet unholaan, vai totaalisen tjot-linjanko olette käyttöön ottaneet? :headwall: Näin pohtii ovista "poteva" touhis. Siis joo...
  3. T

:o Mentiin taas jossain, missä lie sivulla. :o Joo joo, meillä podetaan kuumetta. Niin siis minulla jatkuvasti tuo vauvakuume polttelee päätä ja nyt on kuopus hakenut itselleen korkean flunssa kuumeen sekä kunnollisen paukutus-yskän. Niin et lääkärillä tuon pienen potilaan tänään käytin kun...
  4. T

Jaahas, mammat se on jälleen uusi viikko alkanut ja uudet kujeet/temput olis käytäntöön saatetava. :whistle: ;) Meinaan jos mielii jotain aikaan saada. Vaan kuulkaas ja neuvokaas miten on kun satuin tuossa viikonlopun aikana katsastamaan tuolta PESU:n sivuilta tuota ovislaskuria. Niin se antoi...
  5. T

:attn: Hiiiiiop!!!!!!!!!! :attn: :( Mihin te ootte menneet kun ei ketään langoilla näy?????????? :headwall: ).( Täällä ovista odotellaan ja ylläreitä ukolle mietin. :p :whistle: Vaan eipä ole helppoa tuo ylläreiden keksintä kun pitäs kammari ajoissa pystyä varaamaan ja sehän ei tunnetusti...
  6. T

:whistle: Se taas lähestyy viikonloppu ja ollaan kaikki kotosalla. Niin et saas nähdä montako pommia nyt räjähtää, kun viime viikonlopulla niit putoili oikeen urakalla. :kieh: No, toivotaan jotta ei putoais yhtäkään pommia. :headwall: Jaa-a sitä täytys varmaan jälleen kerran alkaa tuot ukkoa...
  7. T

Alku yötä! Voihan rasvahapot ja hivenaineet :o :/ Siinäkö olisi selitys meille kaikille miksi ei vauvoja meille kuulu? :headwall: :headwall: :whistle: Siis juu kävin tuossa iltasella Terveysiltamissa jotka oli järjestänyt Biolääketieteen klinkka ja sen kannattajat. Vaan kyl tuli lähes...
  8. T

SOKERIKLUBI II

Iltoja!!! Tulin lukaisemaan jotta mitäs se kuuluu linnealle ja kipinättärelle kun näkyivät linjoilla käyneen. Niin ja teitty muidenkin kuulumiset kiinostaa. :p Juu kipinätär minä se tosiaan olen yrittänyt pysyä kapeilla raiteilla tuon ruokapäiväkirjan avulla. Vaan hyvin se alkoi, kun muistin...
  9. T

:o Hohoi!!! Mihinkäs ne mammat on lähteneet kun mentiin tuolla kolmossivulla lujaa vauhtia. :headwall: Veikös tuo takatalven tuloyritys kevätmielet mennessään vai ollaankos sitä niin niin munatunnelmissa et ei koneelle joudeta. ;) ;) (.) Täällä odotellaan, meititään, tarkkaillaan, joko...
  10. T

Morjesta "hätähousu" ilmoittautuu! :/ :laugh: siis juu se raskaustesti sitten hyppäsi käteeni aamun ensimmäisellä cw-käynnillä ja tietty se piti kokeilla. Vaan en osannut siihen tuota suomenlippua taiteilla elikkä negaa se näytti vaikka kuin käänteli ja vänteli valossa eri asentoihin. :(...
  11. T

Hanimamille oiti viel tervetuloa toivotella. :wave: :wave: :wave: ps. Unohdin :/ kun tää dynastia taas puskee kaveriksi. :ashamed:
  12. T

Hyveee piiiiiitkääääääperjantaita! Jota täällä tosiaankin malttamattomana viettelen kuunnellen joka ikisen nippaisun ja juilinnan tuolla alamasun tietämillä. Miettien jotta joki se nyt lorahti. :headwall: :headwall: :headwall: :laugh: :laugh: :laugh: Siis juu minäkö hätäinen? Ei suinkaan...
  13. T

Hei, hei!!! Huutelen pääsiäisiä toivotellen :wave: :D (.) Täällä siis odottelen piinaillen tuleeko/eikö tule tuo"ihana/kamala" tätyli kylään vai pinkooko hän vauhdilla ohi talon. :kieh: Juu, minä täällä olen yrittänyt kaikki mahdolliset kyseeseen tulevat...
  14. T

Heisan mammat! ebony :wave: Täälä ollaan. Joo tosiaankin on tuo ukko vahtimas tekemisiäni, mut siitä huolimatta eilen useaan otteeseen koneella notkuin. :whistle: Tosin vähän silleen salaa. :whistle: Mut en oikeen jaksanut/tiennyt mitä olisin tänne naputellut kun oli sellanen masis-olo et ei...
  15. T

:headwall: :laugh: Ai niin mimmimammalle piti viel kommentoida tuota miehesi kommentia, tuosta britanian lipun piirtelystä. Taitaa siis sinulla olla huumoria ymmärtävä mies? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Otatkos haasteen vastaan, vai jatkatko yksinkertaisempien lippujen parissa? :D...
  16. T

\ Heissan mimmimamma :wave: B) :o Joo tuossahan se just oli asian ydin, kun seillä gynesedän vastaanotto huoneessa, siin laveetin vierellä komeili sellanen viimeisen päälle moderni (ainakin se ninusta sellaselta vaikutti) ultravekotin. Niin eipä hän sitä käytetäväksi ehdotellut, vaikka...
  17. T

Huomenia päiviä!!!!!!!!! Tänne oli pakko koneen äärelle hyökätä heti kun olin saanut koululaiset opintielle ja kuopuksen kanssa kotiin kahden jäätiin-talo hiljeni/rauhoitui. :wave: :p Joo siis oikeastaan kiinnosti tietää jotta jokos olis ukko vastausta eilen käynyt minulle raapustelemassa...
  18. T

Päiviä vaan kaikille! :attn: Täällähän tuota on roikuttu konetta rääkäten jo pidemmän toviv tosin tuol s-postien puolella. :headwall: Meinaan kun vihdoinkin sain sen ukko-kullalle aikomani "kirrjeen" rustailluksi ja siitähänn sitten tulikin piiiiiiiiiitkäääääääääääääkin pitempi opus. :o...
  19. T

SOKERIKLUBI II

:whistle: Siis tuon edellisen kirjoitteli; touhu tenava = touhis :wave: :wave: :wave:
  20. T

SOKERIKLUBI II

:wave: Heipä hei kaikki! :wave: Oli ihan PAKKO tulla piipahtamaan tänne "teitin klubille", kun täälä edelleen kamppailen näiden ylimääräisten kilojeni kanssa Eikä meille vaaviakaan kuulunut ole sen vuosi sitten olleen km:n jälkeen. :( No sen verran on elämässä vuoden aikana tapahtunut jotta...

Yhteistyössä