Pika kommentti viel ennen ruuan laittoon ryhtymistä.
Joo kyllä se on täälläkin tämä suurperheen elämä tuttua kun kotosalla on yhteensä neljä lapsukaista ja yksi muualla. Niin et hyvin oli tuttuja nuo ebonyn toteamukset nousta pienten edesottamuksista. Nimittäin tässä juuri kieltelin kuopusta...
Tervehdys mammat, mihin jälleen olette piiloutuneet???????????? :attn: :attn: :attn:
päivänlilja tervetuloa tähän hiukan "höynähtäneiden" joukkoon, toivottavasti viihdyt seurassamme. B)
omaa (.)
Edelleen piiiiiiiiiiiinaaaaaaataaaaaaaaan ja tarkkaillaan mitä näkyy jokaisen wc-käynnin...
Sunnuntaita mammolille!!!!!!!!! :D :D :D
Mukavaa kun on muutkin hiukan palstalle palailleet, ettei minun yksin tarvitse yrittää meidän pinoa "pinnalla" pitää. B)
Niin niin siis tosiaankin on piinallisia nämä piinaviikot. :whistle: Juu ja kyllä ne lähtee heti tärppipäivistä. Vaik toisten...
HIIOP HIIIOP HIIIIOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:o :o :o Taas mentiin ties missä????????????? :headwall: :headwall: :headwall:
Hei mut tervehdys kaikille enhän minä nyt sentään taidakaan täällä aivan yksin olla. ;) ;) ;) ;) ;)
Heissan vaan kaikki ylipainoiset kuumeilijat!
Erikois tervehdys mantana-käyhän kertomassa kuulumisia tuolla yli 35-v puolellakin.
Niin siis minulla olis kuudes toveissa ja ukolle hän sitten olis toinen. Mikäli meillä viel tärppää. :p :p :p :p
Yritys kerroista en ole enään laisinkaan...
Juu juu hiljaiseloa tuntuu tämän pinon/ketjun mammat nykyään viettelevän kun ei itsestään anna kuulua. :o :/
Vaan sinitär :hug: :hug: :hug: :hug: koitahan jaksaa kyllä ne yhdet nimeltä mainitsemattomat kaverit sain viskellä sinne jonnekin. On se meinaan itselläkin sen verran hyvässä...
:o :( HÖH täällä on HILJAISTA!!!!!!!!!! :( :o
Missä kaikki on????????????
Niin eilen sitten yritin kolmeen kertaan tekstiä tänne sepitellä vaan jokainen niistä lenteli omille teilleen ties minne. :kieh: :headwall:
Ovista pukkaa tähän taloon. Meinaan sarvi oli aamulla täpösen täynnä. ;)...