Hakutulokset

1. Wimma ja pamaus

Muita kolmatta lasta toivovia?

Minulla on jo ollut mielessä, etten haluaisi tämän (toisen) raskauden jäävän viimeisekseni, mutta mieheni on ollut tähän mennessä sitä mieltä, ettei meille enää kolmatta... No, kysyn häneltä tuossa viiden vuoden päästä uudestaan :/ Nyt rv40+3
  2. Wimma ja pamaus

käynnistyksestä

Mulla esikoista käynnistettiin rv42+0 alkaen kolmen päivän ajan 6:lla cytotecillä ja tulosta ei tullut - ei ainoatakaan supparia eikä kehitystä kohdun suulla / kaulalla... Lopulta lääkäri päätti kiireellisestä sektiosta. :wave:
  3. Wimma ja pamaus

Avioehto

On, molemmat.
  4. Wimma ja pamaus

Vauvojen vaatteiden värit

Vauvanvaatteista vaahtosinkin jo tuolla odottajien palstalla, kun ei meinaa semmoisia neutraaleja värejä löytyä kaupoista. Esikoispoikamme on jo siinä iässä, että värejä pitää olla ja niitä hän on saanut. Perusväreistä keltainen, oranssi punainen ja vihreä ovat suosikkeja ja housut ovat yleensä...
  5. Wimma ja pamaus

tietääkö kukaan?

Hei! Ensisynnyttäjiä pidetään yleensä se kolme päivää, mutta polikliininen synnytys on mahdollinen seuraavien synnytysten kohdalla. Itse kysyin tätä asiaa Jorvissa kuukausi sitten ja siellä sanottiin, että kaksi tuntia synnytyshuoneessa vauvan syntymän jälkeen ja kuusi tuntia...
  6. Wimma ja pamaus

Sektio - NKL, Kättäri vai Jorvi?

Esikoisemme syntyi kiireellisellä sektiolla Jorvissa ja hyvin pätevästi ne ainakin sen homman osasivat hoitaa - tuli vain meikäläiselle pienenä yllärinä, kun tarkoitus oli alunperin synnyttää alakautta. Lapsivuodeosasto toimi kanssa hyvin - ainakin silloin ja mitä nyt kuukausi sitten kävin...
  7. Wimma ja pamaus

jorvissa synnyttäneet

Hei! Käväisin Jorvissa tuossa kuukausi sitten tutustumiskäynnillä ja kysyin polikliinisen synnytyksen mahdollisuutta, niin ainakin se opastanut kätilö sanoi, että on mahdollinen ja toteutettavissa, mikäli kaikki sujuu normaalisti. Lapsi pitää sitten muutaman päivän kuluttua käyttää...
  8. Wimma ja pamaus

Missä pahoinvonti?

No peesailen minäkin, kun en ole tutustunut kummassakaan raskaudessani käsitteeseen raskauspahoivointi. No, pientä etomista silloin tällöin, mutta ei mitään aamusta iltaan eikä illasta ammuun-öklöä... :wave:
  9. Wimma ja pamaus

Yliaikaa....Masun kanssa

No, minulla meni kanssa esikoisen lasketusta ajasta 18 päivää yli. Kolme viimeistä päivää käynnisteltiin ja kun YHTÄÄN MITÄÄN ei tapahtunut, leikattiin nuorimies kolmannen käynnistyspäivän iltana ulos... :wave:
  10. Wimma ja pamaus

Elämä sektion jälkeen, miten toivuitte?

Hei! Mulla meni semmoiset 5 viikkoa, että toivuin esikoisen sektiosta - lähinnä kipuilun takia liikkuminen oli rajoittuneempaa... :wave:
  11. Wimma ja pamaus

Boikotoiko jotain

Mäkkäriä, Pizza Hutia yms... Mutta ei ole auttanut linjojen hallitsemiseen :ashamed:
  12. Wimma ja pamaus

Onko lapsenne kadonnut?

Moi! Ehdin jo tuossa pari tuntia sitten huokaista helpotuksesta, kun luin näitä juttuja eikä oma 3v 8kk ole vielä mitään vastaavaa keksinyt. Niin eikös äsken pihalle mennessä sitten tapahtunut. Menimme esikoisen kanssa laskemaan mäkeä tuohon omaan pihaan, kun huomasin, etten ollut tarpeeksi...
  13. Wimma ja pamaus

pitkäaikaisin ystävyyssuhteesi..

Vanhin ystävyyssuhteeni on solmittu minun ollessani 8 päivän ikäinen (no, vitsi vitsi), Mutta tuolloin syntyi paras ystäväni ja vanhempiemme ystävyydestä johtuen olemme siis jo hyvin varhain olleet tekemisissä keskenämme.. :D
  14. Wimma ja pamaus

30 v. täyttäneet!

Lähdin kuukautta aiemmin 30-v. täyttäneen kaverini kanssa matkalle - tosin lyhyelle sellaiselle... Oli vähän niinkuin hyvästit raisulle elämälle...
  15. Wimma ja pamaus

Kohdun ulkoinen raskaus

Hei! Olen minäkin tainnut tämän jo muutamaan kertaan selittää, mutta tässä taas, ole hyvä! Keväällä -01 olin jättänyt pillerit pois, kun aloimme mieheni kanssa lasta hankkimaan. Menkat tulivat ihan normaalisti ensimmäisen ja toisenkin kerran, mutta viikko toisten menkkojen jälkeen alkoi...
  16. Wimma ja pamaus

Tukkeuman vaara sektiossa

Heti leikkauksen jälkeen kohtuni ei suostunut supistelemaan, joka kuulemma auttaisi vuotoakin loppumaan. Verta vaan hulahteli heräämössä...
  17. Wimma ja pamaus

Tukkeuman vaara sektiossa

Sektiossa ongelmana on lähinnä se, ettei sen jälkeen noin vaan nousta pystyyn ja kävellä - ainakin itselleni oli hieman vaikeaa, vaikka leikkauksesta oli kulunut jo melkein vuorokausi - ja liikkeelle lähtöhän on se, joka pistää veren kiertämään paremmalla paineella. Toki myös leikkaus sotkee...
  18. Wimma ja pamaus

Nimikö enne?

Tokanimeksi tälle kakkoselle ollaan antamassa ehkä sitä Eemiliä, mutta en usko, että tämä voi mitenkään olla vilkkampi, kuin tuo esikoinen - ainakin raskausaika on ollut todella huomattavasti rauhallisempi.
  19. Wimma ja pamaus

Miten selvitä kolmenkympin kriisistä?

Mikä se semmoinen on - ei minulla ole aikaa missään kriiseissä pyöriä...
  20. Wimma ja pamaus

Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

Epsoo ja ikää 31v.

Yhteistyössä