No, minulla ei anoppikiintiö ole ehtinyt täyttymään kunnolla, kun on tuota välimatkaa semmoiset 600 km. Eli toimeen tullaan. En tosin tiedä, minkälaiset välimme olisivat, jos asuisimme sadan kilometrin säteellä. Nyt on etäisyyttä silleen sopivasti.
Kai tämä 13 vuoden yhteiselo on pikkaisen...
Peesaan Futisvaimoa... Meillä on myös ns. toiminnan mies eli ei puhu eikä pussaa, ellei ole jotenkin normaalista poikkeava tilanne...
Miehet, joiden kanssa keskustelen, eivät ole sitten niin toiminnan miehiä...
No meillä kävi vähän kehnosti:
Olimme viettämässä uudenvuodenaattoa ystävien luona hieman kosteissa merkeissä ja päätimme lähteä baariin. No, pohjat olivat olleet sitten suhteellisen rankat, kun puolivälissä ekaa tuoppia päätimme lähteä nukkumaan...
Matkalla bussissa miehelleni tuli sitten...
Meidän esikoinen käy suihkussa / kylvyssä kerran päivässä ja hampaat pestään aamuin-illoin. Olisi ehkä syytä harventaa tuota pojan kastelua - hänellä, kun tuppaa talviaikaan tuo iho kuivahtamaan...
No, mulla ei tullut edes niitä supistuksia. Ja kun kolme päivää oli käynnistelty sairaalassa päädyttiin kiireelliseen sektioon - kohdunkaulaa oli jäljellä vielä 3 cm ja paikat kiinni. Tämä tapahtui rv42+3...
Mulla on ollut viimeiset viikot sellainen olo, kuin olisi iso kivenmurikka tuolla nivusissa. Ei siis mitään epätavallisia liikkeitä, tai... liitoskivuiksi luokitellaan siis.
hattu tai pipo sekä korvaläpät on päässä noin puolet vuodesta. Korvakäytäväni ovat hieman persoonallisesti muodostuneet, että ilman suojausta minulla olisi korvatulehduskierre päällä puolet vuodesta... :wave:
Pojan sängystä liinavaatteet kerran viikossa omasta sängystämme kerran kahdessa viikossa. Itse pidän tyynyliinan päällä pikkupyyhettä, jonka vaihdan kaksi kertaa vikkossa.