Eli eilen tein testin, enkä kerennyt silloin sitä niin tarkkaan tutkimaan, kunnes tänään huomasin siinä mahdollisen haamun: Aijaa.com - 11347226
(kuvassa ei niin hyvin näy)
Mutta näyttääkö apteekin oma raskaustesti haamuja..? Kun tänään tein uuden testin, en ehkä kyllä ihan niin pitkään...
Olen 20-vuotias nainen ja pidimme taukoa poikaystäväni kanssa, jonka aikana sähläsin erään toisen miehen kanssa ja sain häneltä luultavimmin klamydian (oireet viittaavat, ensi viikolla menen testeihin). Nyt olemme taas yhdessä poikaystäväni kanssa, ja ennen kuin osasin epäillä klamydiaa...
Tänne siis listaa niistä vinkeistä joista saattaa olla hyötyä raskautumisen suhteen. Itse olen kuullut että greippimehu saattaa auttaa, onko muita vinkkejä? :)
Ja tietysti kokemuksia jos olette jotain kikkaa koittaneet niin onko toiminut?! :)
Olisin kiinnostunut tietämään että kuinka yleistä on että testi näyttää negaa vaikka menkat ovat myöhässä ja raskausoireita tuntuu olevan? Itselläni nyt menkat myöhässä ainakin viikon ja vähän ylikin, eikä tietoakaan siitä että olisivat edes tulossa lähipäivinä. Testasin tänään ensimmäisen...
Täällä on monia keskusteluja alkuraskauden oireista ja muusta, mutta olisin kiinnostunut tietämään kuinka yleistä tuo lisääntynyt valkovuoto on..itselläni on nyt menkat myöhässä yli viikon ja muutama päivä sitten valkovuoto oli aika runsasta, yleensä se viittaa siihen että menkat alkaa, mutta...