Onko kelleen muulle käyny koskaan näin:
Kävin aamulla pankissa viemässä rahaa tilille lasten kanssa.
Annoin rahat ja tilikortin sekä henkkarit virkailijalle ja sanoin että "tämä summa tälle tilille"
virkailija varmisti summan vielä.
sain kuitin ja allekirjoitin sen ja samalla juttelin...
NIin, otsikossahan se kysymys jo tuliki :)
Pikkuveli täyttää 18v ja mahdollisesti saa myös ajokortin samana päivänä jos hyvin käy ;)
Nyt mulla lyö pää ihan tyhjää, kun en keksi mitä ostaisin lahjaksi. Antakaa mulle jotain vinkkejä, pliis!! :D
Lahjan ei tarvitse olla mitenkään "vakava"...
Onko kellään muilla ollut muurahaisia ihan ongelmaksi asti?
Miten pääsitte niistä eroon?
Meillä on nyt ollut muurahaiset riesana syksystä asti, välillä enemmän välillä vähemmän. Nyt niitä alkaa olla vähän joka paikassa ja alkavat jo haittaamaan elämistä.... Kaikki markkinoilla olevat myrkyt...
soitteleeko teille tuntemattomat numerot? siis numeroa ei näy... ja kun vastaat niin lyödään luuri korvaan... mulle on nyt 3 päivää joku tehnyt näin ja pikkuhiljaa alkaa huumori loppua :(
Mulla odottaa tuolla anopin kasvimaalta saadut nauriit ja porkkanat ja ajattelin kasvispihvejä niistä tehdä. Olisko kellään hyvää ohjetta jota voisin sitten soveltaa nuihin omiin aineksiin sopivaksi?
kiitos :wave:
Meidän 4vuotiaalla alkoi aamulla, tuossa 8 jälkeen sattumaan vatsaan. Välillä kipu hellittää hetkeksi mutta välillä toinen itkee ihan kauheasti ja makaa ihan kippurassa. Kuumeen mittasin ja lämpöä oli 37,5.
Mistähän voisi johtua ja miten tuota voisi ite yrittää helpottaa?
Heipähei ja paljon :hug: kaikille!
Olen kirjoitellut tähän ketjuun kun itsekin kävin lapsivesipunktiossa ja odottelin jännityksellä niitä vastauksia.
Nyt sitten loppui odottelu ja miettiminen,
meidän prinsessa syntyi torstaina 10.05. pituutta oli 49cm ja paino 2995g. Tyttö on terve ja...
Heipähei ja paljon :hug: kaikille!
Ajattelin tulla teille kertomaan meidän kuulumisia,,olen aina välillä lueskellut teidän muiden kuulumisia.
Maanantaina kävin ultrassa jossa tutkittiin tarkemmin vaavin rakenteita ja myös sydäntä, kun aluksi epäiltiin että siinä voisi olla jotain...
Heipähei!
Ulkona tuiskuttaa lunta ja ilma näyttää muutenkin aika ikävältä, mutta minun kasvot loistaa kun aurinko ja olo on pitkästä aikaa todella hyvä :D
Soitin tänään kysyäkseni vastauksia ja kun sairaalassa ei mitään tiedetty niin soitin sitten suoraan perinnöllisyyspolille ouluun ja sain...
\
No meillä meni niin että kävin ensin np-ultrassa jossa turvotusta oli sen 2.2 ja kätilö kysyi että haluanko veriseulaan varmistaakseni ettei ole mitään hälyyttävää. Ja sitten veriseulassa oli se riskiluku 1:120, vataukset sain muistaakseni 2viikossa. Ja kun ne veriseulan vastaukset tuli niin...
\
Niinhän sitä luulis että tuollaisessa ammatissa löytyis pikkusen edes sitä empatiaa mutta toisinaan sattuu näitä tämmösiä "ammattilaisia" jotka ajattelevat asiat niin suoralinjaisesti kun vaan kirjoissa on opetettu..
Nyt alkaa omat ajatukset olemaan jo siinä pisteessä että en ole enään...
Hei taas!
Tänään taas aamulla soittelin ja kyselin vastauksista...mutta EI VIELÄKÄÄN :ashamed:
Puhelimessa oli tosi tympääntyneen kuuloinen kätilö joka sitten sanoi: "ei sinun tarvitse joka päivä soitella, kyllä täältä otetaan yhteyttä sitten kun tulokset saadaan"
No joo, kyllähän tuon tiesin...
Lueskelin nuita kirjotuksia ja ajattelin itsekin kirjottaa omia kokemuksia.
Mulla oli np-ultrassa turvotusta 2,2 ja veriseulassa riskiluvuksi saatiin 1:120. Meille tarjottiin heti mahdollisuutta lapsivesipunktioon tai oikeastaan kätilö sekä lääkäri suositteli sitä meille ja kävimme pitkän...