Hakutulokset

1. P

Syke tuntuu istukasta?

Olen jo noin viikon ajan iltaisin pitänyt kättä mahan päällä tunteakseni sikiön liikkeet. En tunne kuitenkaan muuta, kuin oman sykkeeni. Se tuntuu vahvana jumputuksena. Onko se istukka, joka sykkii? Istukka on ultran mukaan etuseinässä. Vauvan liikkeitä en siis tunne. Rv. 18+0
  2. P

Ylivelkaantuminen

Luinpas lehdestä, että laman aikaan velkaantuneet saavat anteeksi velkojaan uuden lain turvin. 15 vuotta täytyi olla kulunut velkaantumisesta. Samassa jutussa oltiin kuitenkin huolissaan ihmisistä, jotka nykyäänkin ottavat liikaa luottoa/kohtuuttomia asuntolainoja tai muuten elävät yli...
  3. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Hihii. Tänään oli ultra. Siellä uiskenteli 7,jotain mm pitkä alkio ja sydän pampatti. Kätilö melko itsevarmasti tokaisi, että ei tämä enää kesken mene. Vaikka tietää, että eihän se sitä voi luvata, niin kyllä se helpottaa. :D
  4. P

Haluisin Tsemppiä Huomisesta lähtien...

Voi sen tupakkitauon pitää ilman tupakkaakin. Minä kävin eilen töissä parvekkeella imeskelemässä pari sisu-pastillia, kun tuntui, että on tupakkitauon paikka. Ja aina kun tekee mieli, niin purkkaa tai pastillia suuhun.
  5. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Minulle voipi lisätä synnytyssairaalaksi OYS, kun eipä täällä taida olla vaihtoehtoja.. :p Ja mikäpä siinä, kun on kilometrin matka!
  6. P

Voi vitsi, toteutuukohan mun toive lopultakin?

eiköhän asennuksesta selviä päivässä, jos asentajat tilaatte
  7. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Voi jeesus, kun ei tuntia malta pysyä pois. :p Soitin sitten kuitenkin yksityiselle ajan varhaisultraan rv6+5. Se kätilö sanoi, että pitää olla rakko täynnä!? Tarkoittaako tuo sitä, että ultrataan mahan päältä? Ei kai noilla viikoilla mahan päältä vielä mitään näe?
  8. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Mun on varmaan nyt pakko soittaa jollekin ja kertoa. Oikeastaan mulla on kolme vaihtoehtoa: 1 Paras ystäväni, joka tietää yrityksestä, mutta ei samassa elämäntilanteessa. Ei välttämättä ymmärrä intoilua tässä vaiheessa. Hän on kyllä vauvan tuleva kummitäti. 2 Siskoni, joka varmaankin...
  9. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

mouku80: Kun soitin neuvolaan, niin terkka käski alkaa syömään d-vitamiinia. Monivitamiinin d-vitamiini ei riitä, siinä on vain 5 mikrogrammaa, kun suositeltava päiväannostus raskaana olevalle on 10 mikrogrammaa. Ruuasta d-vitamiinia ei juuri saa. Ei se nyt varmaan ihan noin tarkkaa oo, mutta...
  10. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Soitin tänään neuvolaan! :D Sain ajan vasta 10 rv.. Olisin ottanut mielellään aikaisemmin, koska ensimmäinen lapsi kuitenkin on. Mietittiin sitten, jos kävis alkuraskauden ultrassa yksityisellä, mutta sekin ajatus hylättiin, kun hinnat selvis.. :whistle: Ei nimittäin rahassa kylvetä...
  11. P

vauvakuume mutta ei vielä

Kiitos onnitteluista! Tämä on ollut ihana pino, vaikkakin itse vähemmän aktiivisesti olen kirjoitellut. =) Nyt jatkan palstailua odotuspuolella sisarHENTOvalkoisen kanssa.. :D Käyn kyllä varmasti kurkkimassa.. B)
  12. P

N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

Kiitos onnitteluista! :) Minäkin tästä lähtien äippä84:n ja santrran seurana tuolla toukokuisten pinossa. Hyvät jatkot kaikille! (Minäkin saatan kyllä vielä käydä kurkkimassa.. )
  13. P

Nuorena mummoksi!?

Mulla on siis edessä äidille kertominen omasta raskaudestani. Äiti on 41 v ja hänen nuorimmaisensa on vasta 2 v. Miten te saman ikäiset suhtautuisitte asiaan? Onko kamalaa mummoutua tuon ikäisenä? Mun oma mummo on nyt 65 v ja musta oli lapsena ihanaa, kun se meidän kans kiipeili puissa ym.. :)
  14. P

minusta tulee mummo

Onneksi olkoon!!
  15. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Mullakin pipon kireys kaikista selkein raskausoire.. :whistle: Onneksi tuo isäntä tuntuu olevan normaalia ymmärtäväisempi. :) Neuvolaan yritin soitella tänään vaan eipä vastattu. Huomenna uudestaan.
  16. P

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Minäkin liityn iloiseen joukkoon! Plussasin pe kp 30/28-30 ja vielä kerran tänään. Perjantaisen testin piti olla ihan vaan varmistus nega, kun menkkoja odottelin ja olin juhlimaan lähdössä. Piti siis saada varmuus, että saa juoda. Noh, kuivin suin jouduin sitten olemaan.. :) Olen siis 87...
  17. P

Tottakai tulen pinoon, kunhan saadaan kotikone kuntoon. :p (Nyt anopin luona ) Kiva kun saa vähän "vertaistukea" ja varsinkin nyt alussa jakaa tuntemuksia, kun ei vielä uskalla kenellekään tutulle kertoa. Noh, yhdelle ystävälle, joka tietää yrityksestäkin ajattelin kertoa. Mua vähän jännittää...
  18. P

N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

Minäpä jatkan jo niin komean näköistä listaa. Plussasin perjantaina kp 30/28. Varmistustestin tein tänä aamuna ja pakko uskoa. :D Kyllä siellä siis elämää on! Plussatuulia toivottelen myös teille muille!
  19. P

Valtavat onnittelut sHv:lle! =) Mun täytyy kuitenkin varastaa osa sun saamasta huomiosta. Plussasin nimittäin itsekin perjantaina. Tai siis haamu kai se oli. Tänään tein uuden testin ja aika selkeä viiva oli. :D Pääsin vasta nyt kertomaan kun kotikone temppuilee.. Laskurin mukaan la olisi...
  20. P

Suurkiitos sisarHENTOvalkoinen! Kuulostaisi minulle varsin sopivalta hommalta, varsinkin kädentaitojen ja hektisissä tilanteissa toimimisen osalta. Onneksi harjoitteluja on kuitenkin paljon, niin voi vähän katsella, mistä tykkää. Unten maille..

Yhteistyössä