Hakutulokset

1. P

Mitä syöt/juot juuri nyt?

sormenpäitä, kuten aina
  2. P

kamalimmat murresanat?

Hips kun on hauska ketju. Kyllä meilä täälä oulusa käytetään kans nuita laittaa ja kehata sanoja. Naapuri laitto uuven auton ja en millään kehtais siivota. Lakanakki vaihtamata. Tätä meijän oulun murretta puhutaan aika eri tavvoilla ja siitäpä sitte kiistellään. Mutta nuo vääntämiset ossaa...
  3. P

Mistä nikkisi tulee?

Mun serkut kutsui mua tällä nimellä ku olivat pieniä ja käyttävät edelleen. Hauskaa ku murrosikäiset kovat jätkät sanoo mua pippaksi. :)
  4. P

N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

Moi pitkästä aikaa! Kone alkoi ihmeen kaupalla toimia tänään, joten pystyn taas kirjoittamaankin. Mulla alkoi uus kierto torstaina. Eli nyt on jo 5/28-30 ja yk. 2. Jotenkin mua ei edes harmita tuo kierto. Enemmän oon ehkä helpottunut, että saan vielä vähän aikaa miettiä asioita ja aloittaa...
  5. P

moi! Pitkästä aikaa pääsen kirjoittelemaan. Bayan Fare, mullakin tekis mieli jo ostella vaatteita. Tänään kyselin sukulaiselta, mitä aikoo tehdä vauvantarvikkeille. Aikoi kuulemma säästää parhaat, jos niitä lähiaikoina tarvittaisiin. Meihin siis vihjasi. Oispa tehny mieli kertoa, että...
  6. P

Tällainen ärsyttävä tilanne, että en pysty omalla koneella kirjoittamaan, kun tuota vastaus kenttää ei tule ollenkaan. :( Nyt anopilla kylässä ja täällä toimii normaalisti. Yv:tä pystyn kirjoittamaan. Mies on yrittäny päivityksiä latailla yms. mutta ei auta. Jos jollain on hajua, mikä mättää...
  7. P

vauvakuume mutta ei vielä

Tällainen ärsyttävä tilanne, että en pysty omalla koneella kirjoittamaan, kun tuota vastaus kenttää ei tule ollenkaan. :( Nyt anopilla kylässä ja täällä toimii normaalisti. Yv:tä pystyn kirjoittamaan. Mies on yrittäny päivityksiä latailla yms. mutta ei auta. Jos jollain on hajua, mikä mättää...
  8. P

onko isovanhemmilla oikeus tavata lapsenlapsiaan?

Ei siitä oo laissa säädetty. Vanhemmat päättää. Toisaalta toivois, että näissä asioissa unohdettais pikkusieluisuus ja keskityttäis lapsen parhaaseen. Toisaalta lapsen kannalta paras on tietyissä tapauksissa varmasti olla tapaamatta isovanhempia. En mää tiiä, kunhan selitän. Jokaisen oma...
  9. P

Tupakista: mulle on tullut erokriisi tupakan kans. Tiedän, että lopettaa pitää, niin aina tupakalla käydessä iskee haikeus. Tulee sellainen "voi kun tää on hyvää ja en halua lopettaa" ajatus.. :/ Färbö, tuntuu olevan yleistä tuo "ihan joskus vaan, esim. juopotellessa" tupakointi. Galluppi...
  10. P

muistaako kukaan??

on sitä mullekin laulettu, vaikka oon 87 synt. Ihana laulu.
  11. P

ONKOS KUKAAN TULLUT RASKAAKSI....

Juuh, tuttu mies tokaisi kerran kierukasta puhuttaessa, että yläkerrassa on kaksi kierukkalasta. Viittasi kahteen nuorimpaan poikaansa.
  12. P

Mammukka, ei tosiaan noita kiertopäiviä mihinkään tarvitse laittaa. Omaksi ilokseni ilmoitin, niin näen omin silmin että sitä oikeasti tässä lasta yritetään.. Voi tsiisus, jännää. :D
  13. P

Hei! Liittyisin mukaan iloiseen joukkoonne, jos huolitte. Olen 19-vuotias nainen ja pidän majaa 20-vuotiaan miehen kanssa Pohjois-Suomessa. Vauvakuume on vaivannut jo kaaauuan, mutta nyt lähtee homma käyntiin. Aloitan opiskelut ensi kuussa (AMK) ja mies suorittaa sivaria vielä ensi...
  14. P

Epäröinnistä huolimatta siis toimiin vaan! Oli hieman hassua nähdä itsensä tuossa tositoimissa -listassa. :p Laitetaas vielä näin, niin tulee vielä oudompi olo: kp 2/28-32 yk 1.
  15. P

Kiitos paljon kaikille vastauksista opiskeluun liittyen. Oikeastaan halusin vain vahvistuksen sille, että opiskelu+raskaus/vauva voi toimia. Voi sentään. Raha-asioista huolehtimisen olen jo jättänyt, joten täytyi ehdottomasti alkaa huolehtia opiskelusta. Jos en pysty, osaa.. Jos kaverit...
  16. P

Moi! Nyt oon vielä onnellisempi ku eilen: alkoi menkat!! Keho toimii (vähän turhankin hyvin, kun kivuliasta on :/ ) Kiitos kaikille onnentoivotuksista! :) Kun joukossamme on hoitureita, niin kysynpä? Miten onnistuu opintojen venkslaaminen korkea-amiksessa omiin aikatauluihin...
  17. P

Hoitsuksi alan lueskelemaan. Saa nähdä, miten opiskelut venyy, jos meitä vauvalla siunataan. koiramamma , mullakin tumppaus edessä. Odottelen hyvää motivaatiota.. (Plussa raskaustestissä ois aika hyvä) Olen ainakin hengessä mukana ja liityn kärvistelyyn mukaan jossain vaiheessa. Mieluiten...
  18. P

JEE MÄ PÄÄSIN OPISKELEMAAN!!!

Minä myös!! Meitä otettiin vain 15 tänä vuonna, joten olen erittäin ylpeä!!
  19. P

Hei vain. Kuume on käymässä liian kovaksi joten päätettiin aloittaa yritys jo seuraavasta kierrosta. Taitaa vain käydä niin, että sitä odotellessa kuluu tovi. Lopetin nimittäin pillerit toukokuun lopulla ja menkkoja ei kuulu. (Toukokuun lopussa siis edelliset) Pari raskaustestiäkin olen tehnyt...
  20. P

Asuntohaave: pois täältä kaupungin keskustasta ja äkkiä. Tuonne 10 km:n päähän kotikuntaan asustelemaan. Vuokrakämppä. Kauheasti ei oo kriteerejä, kunhan ois siisti ja käytännöllinen. Ollaan asuttu vasta pari kuukautta nykyisessä kämpässä, mutta alan olla jo tosi kypsä..

Yhteistyössä