:headwall:
Veto ihan veks ja sata varma olen että poskiontelontulehdus on tulossa. Pojan sain just päikkärille ja itse pitäisi siivota ja tehdä ruokaa. Ehkä olisi varmaan kuitenkin parempi mennä itsekkin vain nukkumaan :/
Tänään(ja monesti aiemmin) takana oli nainen miehensä kanssa. Viereinen kassa oli aukeamassa ja nainen hutaa miehelle kuin jossain elämääkin tärkeämmässä kisassa että mene siihen äkkiä. Käski seistä siinä ettei kukaan muu mene eteen kun itse kuitenkin oli vielä meidän takana.
Harrastaako...
Ollaan siis muuttamassa viereisiin rivareihin. Taloyhtiössä on 20 asuntoa ja todella tiivis yhteisö. Kun käytiin katsomassa asuntoa niin oli monta pällistelemässä ja kyselemässä kaiken näköistä. Itse olen jotenkin tottunut olemaan omissa oloissani joten hieman hirvittää muuttaa "kaikki tietää...
Pojan hoitaja lopettaa kuun lopussa ja haluisin antaa lahjan mutta en keksi mitä antaa. Olisiko joku kori hyvä ja jos on niin mitä sinne? Tai vaan joku lahja
?
Poika oli mökillä miehen siskon kanssa ja yhden yön heillä kotonaan. Oli pessyt kaikki mukana olleet vaatteet mikä oli sinänsä oikein kivasti tehty mutta...
vaatteet ovat huomattavasti haalistuneemmat ja nukkaisemmat kuin lähtiessä. Hieman harmittaa kun monet printtipaidat näyttää nyt todella...
Poika kun vihdoin saa oman huoneen niin haluan siitä hienon. Kaiken maailman idoita pyörii päässä.
Ensinnäkin väri. Sininen vai vihreä? Kahdella vai yhdellä sävyllä? Jos kahdella niin yksi tehosteseinä vai niin että boordilla jakaa?
Sisustustarroja ajattelin kun yksi ajatus ei taida onnistua...
On tama ollut mukava viikko :D
Siskon kanssa ollaan taalla etelan auringossa, tanaan tosin tullaan takas mika onkin jo ihan passeli aika.
Mies soitti tuossa ja kertoi etta vihdoinkin meille tarjottiin asuntoa sielta mista haluttiin. Samalta tielta mista nyt asutaan mutta paljon uudempi ja...