Hakutulokset

1. N

Kenellä on kasvimaa?

Mullakin on... Mansikkaa, porkkanaa, sipulia, punajuurta, ruohosipulia, salaattia siellä kasvaa. Sit muutama marjapensas ja raparperia on myös. Oon aina aatellut etten ole puutarhaihmisiä, mutta kun vihdoin sain sen oman pihan oon huomannut sen olevan kivaa :)
  2. N

SYYLLINEN VAI SYYTÖN?

Mun mielestä on syytön. Tai en mä sitä tietty tietää voi, mutta siltä tuntuu.
  3. N

saanko kysyä hieman henkilökohtaisen kysymyksen kaikilta???

Talolainaa lyhennetään 1100 e per kuukausi ja kyllä laskuja on normaalisti ainakin tonnilla, paitsi jos on tällänen paha kuukausi kun nyt että kaikki erääntyy samaan aikaan ja on viel kaikkea ei-normaalia muuttoon liittyvää niin yli 2000 euroa on mennyt... Toivon ettei mun tarvi muuttaa enää...
  4. N

ketkä ei tykkää uudistuksesta?

Tämähän on ihan kamala... Huh sentään...
  5. N

nyt se alkoi.. laihdutus.

Tsemppiä kovasti laihdutukseeen! Mä täällä kärsin syvästä itseinhosta... Yritin käydä tänään vaateostoksilla, mut arvatkaa löytyykö tälläselle sotanorsulle mitään... Nyt sitten tässä keskustelen itseni kanssa että mitä pitäis tehdä, tai siis toki tiedän että sellaset 30kg olisi painoa...
  6. N

laitetaanko pinoon kuvia lapsistamme

Onnistuisko... http://www.aijaa.com/v.php?i=585664.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=585682.jpg <br><br>
  7. N

Paljonko sähkölasku 4h perheellä, jos lämmitystä ei lasketa

Meillä rivarissa asuessa oli "käyttösähkö" 40 euroa kuukaudessa. Paljon tota nosti varmaan se että sähkösauna lämpeni liki joka ilta.
  8. N

Ihanaa,imuroitu ja lattiat pesty! =)

Mä kanssa tein nuo samat ja nyt voinkin hyällä omalla tunnolla istua tässä koneella niin kauan kun tuo kuopus nukkuu. Pannullisen kahvia keitin juuri kaveriksi.
  9. N

Pinoutukaamme!!!

:wave:
  10. N

Mitä teidän lapsista tulee isona?

Poika 5,5v on jo pari vuotta sanonut että hänestä tulee ilmastointiasentaja kuten iskäkin on. Ja vapaa päivinä poliisi... Tytär 8kk on vielä arvoitus...

Yhteistyössä