\
Tänne 25.v :D meinasin just kirjottaa lähes samanlaisen alotuksen kun eipä oo täälläkään ilman lapsia mihinkään liikuttu ja sitte on tullu kiukuteltuu ukolle kun "levottomuus" iskeny.Nii ja mulla on kaks tyttöö että läheltä liippas melkein kaikki jutut :o :D
\
vauva nukkui alussa aika paljon eli isommalle oli aikaa ja nopeesti se elämä rytmittyy niin että molemmille on kyllä aikaa.Meillä esim isompi meni aikasemmin nukkumaan ja sitte oli taas vauvalle aikaa jne
Kauppa ja kylärissutki sujuu ongelmitta.Hyvät kaksosten rattaat on ehdottomat ( alussa...
:wave: meillä tytöillä ikäeroa 1 v 2 viikkoa
Ja hyvin on sujunu.Molemmat olleet aina hyviä nukkumaan se auttaa asiaa paljon. Nyt tytöt 1.v9kk ja 9kk
Mulla sopi paremmin näin että lapsilla pieni ikäero,kiirettä pitää mut silti hyvä näin =)
Meillä ja makais ja nukkuis koko päivän :headwall: ja sitte kun nousee ylös nii menee sohvalle makailemaa :headwall: sit alkaa "tuu kulta tähän sohvalle mun vieree vähäks aikaa" " laitetaan kohta sitä ruokaa,mennää kohta ulos,laitetaa kohta ne pyykit....jne" kaikki on vaan KOHTA ja se kohta...
\
no heti huomenna äkkiä kylään naapuriin ja meet koe istumaan sohvaa ja sitte vaikka viikon päästä uusiks ja kyselet samalla vähän että noo onkos uus sohva ollu hyvä :whistle: :D ja sitte tuut tänne mulle kertomaa :D