Hakutulokset

1. P

kotitekonen DIPPI ohje ja äkkiä tänne

\ mansikkaa,banaania,mustikkaa,appelsiini ja vanilja-mansikka...
  2. P

\ näitä kaikkia löytyy.tota vois kokeilla :p kiitos :D
  3. P

no kun ei oo kumpaakaan. tavallista jugua,ruokakermaa,maitoa yms mut ei noista ainakaan mitään rakenna :\|
  4. P

Kävin kaupassa ja unohin KERMAVIILIN :headwall: lapset nukkumassa,ukko mökillä ja aattelin just että ihanaa rauha sipsiä ja dippiä....mut kun se kermaviili puuttuu \|O :headwall: oiskos jollain joku idea :D :D minäkö dippi himonen :D :ashamed: :whistle:
  5. P

Se on meitin vauva tänään 1v

WAU mitä kakkuja :p Tahtoo ja tytön 2-vee synttäreille my little pony kakun :wave: :wave: :attn:
  6. P

voihan pannukakku !!!

kiitos ja huomenna kokeilemaan :D saas nähä mitä taas tulee.... :whistle:
  7. P

voihan pannukakku !!!

Ei mee hyvin ei... :whistle: mä en osaa tehä pannukakkua :whistle: :ashamed: just tuli taas yks epäonnistunu uunista ulos. oisko jollain joku TAKUUVARMA hyvä ohje :D :D ?? t.uusavuton :ashamed:
  8. P

Jos saisit pienen perinnön,mitä tekisit rahalla?

\ tätä on hyvä peesailla :wave:
  9. P

Jopas on retro puhelin!! :-o

Mulla olis tuolla kaapissa samanlainen :whistle:
  10. P

salatut elämät

\ hyvä hyvä sinne joutikin :wave:
  11. P

salatut elämät

Mihin se Pete muuten katos??
  12. P

Kesäks kuntoon

kiitos =) toi todella tuli tarpeeseen :hug: :flower:
  13. P

mistä mä löydän kivoja pitkänmallisia juhla toppeja???

laittakaan jotain linkkejä jos tiedätte =) Sisikon häät olis tulossa ja sinne olis saatava joku semmonen pitempi juhla toppi siis sellasia niiku nykyään on :D ja en oo raskaana kun kuitenki joku ehottaa mamma toppeja kun pitempää haluisin :D kiitos :flower:
  14. P

Mitkä on rakennekynnet ja missä niitä laitetaan?

http://www.studioroz.fi/palvelut.php?palvelu=rakennekynnet Oiskos vaikka tuosta linkistä apua =) rakenne kynsiä laitetaan kampaamoissa ja kosmetologeilla,suositteln lämpimästi =)
  15. P

hihhii, kattokaas tätä kuvaa :D

\ :D peesi ja kovasti tykkää mies omasta pärstästä kun ristiäisitä yms oli vaan omasta naamasta kuvia :D ja anteeks mut musta toi mies oli tosi ällö :x
  16. P

Miten ihmeessä te ehditte meikata yms

Mie kysyinki että miten.... :ashamed: :whistle:
  17. P

Miten ihmeessä te ehditte meikata yms

Ja laittaa hiukset,kuntoillaja ruskettua :ashamed: :o :o ? Musta tuntuu että mä oon aina nykyään vaan vähän sinne päin,jos hiukst ja vaatteet on kivat nii meikki jää vaan nopeeseen ripsarin sutasuun ja jos meikkaa huolella niin ne hiukset on laittamatta...... juu on mulla ja ongelmat mut ku...
  18. P

Kyllä tuo äijä taas osaa...

tota...kannattasiko laittaa kone kiinni ja sanoo ukolle että ole hyvä ja poistu ulos rauhottumaan ja muhun ei käydä käsiksi.
  19. P

Apua närästykseen raskauden aikana?

piimä auttaa =) tai ainaki autto mulla =)
  20. P

Mikset sä äiti enää meikkaa?

Ennen mä en lähteny edes kauppaan ilman meikkiä,kaiken piti olla just eikä melkein. Kohta oon ollu lähes 7 kk melkein meikittä,meillä on 2.v uhmis ja 7kk vatsavaivanen yökukkuja :whistle: :whistle: Niin se vaan muuttuu... :whistle: Pitäs varmaan alkaa kaivelemaan niitä meikkejä jostain alkaa...

Yhteistyössä