Hakutulokset

1. PölyHousu

Meijän etupihalla on varmaan sadoittain lentomuurahaisia:)

Kopina käy ,kun lentelee ikkunoihin:)Paritteleekohan ne vai mitä ne oikein duunaa.
  2. PölyHousu

Simpukoista kyssäri

Onko noissa kaikissa tölkki simpukoissa kiviä seassa vai mitä kovaa niissä on? Tosi ikävä syödä,kun hampaissa rutisee kivet. tein ison kasan salaattia,mut ei sitä voi syödä :/
  3. PölyHousu

Voikohan noilla pomppupalloilla

hyppiä ulkona?Onhan se paksua kumia,mut tuleeko niihen helposti reikä.
  4. PölyHousu

Salaatin nimi hakusessa:)

Mikäs sen salaatin hienompi nimi on mihin tulee: Tonnikalaa Kananmunaa Oliiveja jne. Auttakee mua :D
  5. PölyHousu

Uunissa paistetut donitsit

Olisko jollain sitä ohjetta,kun en löytäny tuolla haulla. Onko joku tehny ja miten onnistu? =)
  6. PölyHousu

Kuka viisas tietäis

Montako tuoppi valuttaa tommosesta ravintolan tynnyristä? Olis tarkotus viettää kolmekymppisiä ja tuli vaan mieleen paljon noista tynnyreistä valuttaa juomaa.
  7. PölyHousu

Paras pilates dvd?

Mikä olis hyvä video kotona harjoitteluun? Omasta mielestänne.Tekis mieli ruveta vähän venyttää tätä ruumista:)
  8. PölyHousu

Porontaljasta kysymys

Mulla on iso talja,mut siitä tippuu karvaa ihan sikana.Haluisin pitää sitä divaanin päällä mut ei voi. Millä ne karvat pystyis käsittelee ettei niitä varisis. Mitä sille kävia jos suihkuttais hiuslakkaa :D meneeköhän ihan pilalle?
  9. PölyHousu

Lanttu,-porkkana ja perunalaatikot

mut mikäs merkki olis paras.Joka joulu olen tehny itse laatikot,mut nyt ollaan keskenämme ja en ala tekemään.Vai onko noi valmislaatikot niin kamalia,et kannattaa jättää ostamatta:)
  10. PölyHousu

Ukkonenko täällä espoossa jyrisi?

Kauhea jyrinä äsken...Tuulee ja lunta sataa.Kuulinko mä oikein :ashamed:
  11. PölyHousu

Koira parka....

Mikä ihme meijän koiralla on?Oksennellu eilisen ja tän päivän:( Käytiin 4.10 eäinlääkärillä ja oli suolistossa tulehdus ja sai lääkkeet,mut nyt ruvennu oksentamaan. Toivottavasti ei mitään vakavaa...tänään mennään uudestaan lääkäriin.
  12. PölyHousu

Kertokaa mulle

miten lasketaan toi äitiysloman alkaminen. Mulla on laskettuaika 30.7,elikkä alkaako äitiysloma sit 18.6? Sori,yksinkertasuuteni. Neuvolassa sano,et 25.6 alkaa,mut eikö siitä tule 25 arkipäivää.
  13. PölyHousu

Kertokaapa kun,

meillä poika aloittaa tarhan kuunlopussa.Niin tuleeko tarhasta mitään informaatiota mitä sinne pitää viedä mukanaan. Ihme touhua,kun ei tiedä edes monelta se aukeaa:) Tai onko mitään tutustumispäivää ennen tarhan alkua?
  14. PölyHousu

Monettako päivää sataa vettä?

Mistä tota vettä oikein tulee? |O Taas sataa kaatamalla,tulee ja on niin pimeetä. Onko missään kunnon lunta ja talven tuntua?
  15. PölyHousu

Vanhempainpäivärahat v.2008

Vuosi 2008: vanhempainpäivärahat (pdf)[/img] Onnistuko tuo linkki.Mä vaan mietin ,kun en kerkee olla sitä puolta vuotta töissä kun tämä toinen vauva syntyy niin tarkoittaako tää nyt sitä,että se lasketaan mun työ tuloista se päivä raha. Ymmärtikö kukaan mitä tarkotin:) Ei mulla sit...
  16. PölyHousu

Jäälyhty

Mites niitä tehtiin? Mä,kun onnistun aina saamaan sen umpijäähän tai sit siinä on vaan pieni jääkerros ja loput vettä:) Neuvokaas tyhmää!!! Voisko sinne sekaan laittaa jotain koristeita?
  17. PölyHousu

Volvo V70

Omistaako kukaan kyseistä autoa? Haluisin vähän mieli piteitä kuulla varsinkin automaattisesta autosta. Olis kiikarissa vuosmallia 1999. Muistakin volvon malleista kertokaa hyvät/huonot puolet.
  18. PölyHousu

Kyllä on mukavaa!

Meille tuli tänään työharjoittelija kahdeksi viikoksi. Hän opiskelee lähihoitajaksi ja tuli ensimmäiselle kenttä jaksolle. On muutes parikymppinen miehen alku :whistle:
  19. PölyHousu

Perkolaattori

Onko kenelläkään semmosta kahvinkeitintä? Hajosi taas keitin ja pitäis lähtee uutta ostamaan. Olisko tuo hyvä keitin?
  20. PölyHousu

Kuusmiinus

Kyselit silloin niistä valkoisista housuista niin mistä netti kaupasta ne kuvat oli mitä linkitit. haluisin yhet semmoset farkut.

Yhteistyössä