Kerrankin minä olen muodissa edellä :D
Tykästyin nimittäin tunikoihin jo viime kesänä ja kaapistani löytyy varmaan kymmenkunta erilaista tunikaa :D
Niin ja vastatakseni kysymykseen: Kyllä pidän!
Kolmiot löytyi ja pääsin sellaiseen paikkaan, missä piti kahdesta vivusta painella, että sai avattua koodilukon. No sain sen tehtyä ja sen laitteen luukku aukes, mutta mitäs sitten?
Minun pappani oli romani, mutta hän eli kaalen elämää (eli meni valkolaisen kanssa naimisiin, oli yrittäjä jne.)
Joskus olisi kiva tavata heitä, mutta luulin että sieltä on melkein kaikki muuttaneet pois!
Ovatko he paikallista sukua vai jostain muualta? Jos ovat paikallista niin sitten ollaan kaikki "sukua" keskenämme. :D
Romanit ovat kyllä muutoin rauhallista väkeä, mutta sitten kun heitä kokoontuu samaan paikkaa useita niin voi tuo äänentaso kyllä olla aika kova. Mutta älä tuomitse vielä, kun...
Lahden tieltä on helppo mennä lentokentälle. Käännyt vain kehä III länteen ja ajelet sitä Jumboon asti. Lentokentäntie on vastakkaisella puolella kuin kauppakeskus.
yksi synnytys takana ja oli jo aika kivuliaita supareita jotka tuntuivat lähinnä siltä että lonkat räjähtää..puolen pvn maissa meni vedet ja tuli ihan mieletön olo että jopa menin syömään ja jaloittelemaan...kunnes niin sanotusti #&%?$!* alkoi. koko ajan suppareita ja käytännössä puolessa...
meilläkn välillä mennään et ei muka mitään oireita silloin alussa ja yht äkkiä meni niin että ainut ruoka oli maito. meidän poika 7kk ja ruokavaliossa tällä hetkellä vain erikoismaito ja bataatti. ei muuta vielä löytynyt.
ei sillä iällä voi pelata että pakko vain antaa jos jo nuin vanha...
MEILLÄ JUST TOSTA CERIDALISTA TULI IHAN JÄRKKYJÄ NÄPPYJÄ JA IHO "PALOI"..EI OLE KAUHEEN MONELLE MUULLEKKAAN SOPINUT :attn:
kannattaa ottaa yks ruoka kerrallaan ruokavalioon..ja kattoa rauhas jopa viikko ja yli. jos oireita niin kunnon tauko seuraavaan altistukseen..viikko ainakin. et voi...
meillä poika 7kk ja allergiaoireena on poskien lehahtelu ja ärhäkkä punoitus pääasiassa mutta joskus tulee myös nuita näppyrykelmiä. meillä auttaa elidel ja pahiksen jättäminen pois ruokavaliosta. myös näppyjä aiheuttaa vääränlainen rasva. meillä ei saa olla probylania missään rasvassa eli...
Olin kaupan kassalla töissä ja työkaverinani oli sellainen herttainen vanhempi rouva. Kauppaan tuli ujon oloinen nuoripari ja katselivat kondomitarjontaamme ja lopulta kysyivät työkaveriltani, että: "Onkos teillä NamiNameja?" Johon kaverini vastasi "hellanlettas" äänellään, jotta: "Voi voi, kun...
Noi sivut on tosi hankalat. Eilen onnistuin liittymään ja jopa vastasin erääseen aloitukseen. Mutta tänään ei onnistu. Lukea pystyn mutta en vastaamaan. Pyytää liittymään jäseneksi!