Hakutulokset

1. Ä

C-lausunto

Hei! Kaikki kannattaa kertoa alusta alkaen ja kaikista epikriiseistä kopiot mukaan.Ja jos olet säästänyt kuitit lääkkeistä joita olette joutunut käyttämään niin laita myös ne mukaan,näkevät niistä miten usein olette joutunut lääkkeitä hakemaan.Ja henkinen rasitus on myös aika suuri joten se...
  2. Ä

Pori!

\ Pojat 15v ja 10kk
  3. Ä

Pori!

Täällä olisi yh-äiti Pohjois-Porin suunnalta vailla juttukaveria
  4. Ä

Mies Lähti Äsken

Tsemppiä ja voimia :hug: Olen itse 10kk pojan kanssa ja isä kyllä taka-alalla mutta emme asu yhdessä.Keskity vain itsesi ja lapsesi hyvinvointiin niin kyllä kaikki muuttuu vielä parempaan suuntaan. Jaksamisia :hug:
  5. Ä

isyyselvitys oikeuden kautta

\ Lastenvalvojan tehtävä on ilmoittaa testin tuloksesta ja lähettää isälle myös testistä tullut päätös.Myös lastenvalvoja ottaa isään yhteyttä elatusmaksuista sovittaessa(jos teidän välinne on huonot).Voitte mennä tapaamiseen yhdessä tai erikseen(elatusmaksuista sovittaessa).Pakko ei ole mennä...
  6. Ä

lapsen magneettitutkimus

\ Hei! Meillä tehty magneettikuvaus,mutta huomattavasti poika silloin oli nuorempi vain 2vko:n vanha ja syöttämällä nukutettiin eli maitoa annettiin juuri ennen kuvausta joten ei ihan läheltä liippaa.Nyt meillä poika 10kk ja odotetaan taas aikaa renografiaan ja täytyy varmaan pyytää...
  7. Ä

kolmos äitejä?

Oispa kiva kuulla kuulumisia kolmosista...itellä on neljä vuotiaat kolmoset ja onhan se sellasta sutinaa että huh...nyt on hetken hiljaista, nupukaiset neljä vrk mummolassa. Eka päivänä tuntu että nurkat huutaa ja vessoista kuuluu että äiti pyyhlimään! mut kirjoitelkaa ja aurinkoista kevättä! =)...
  8. Ä

suonikohjuista..

joo...mullakin on ollu niitä pinnallisia laskimotukkotulehduksia, mut ei lääkärit oo ollu niistä huolissaan eikä leikkausta oo suositelleet. sanovat että ne tulee seuraavassa raskaudessa kuitenkin takaisin. oon käyttäny homeopaattista Arnicaa tulehdus ja kipulääkkeenä, sitte Hamamelistä ja...
  9. Ä

suonikohjuista..

Heips! Käyppä luontaistuotekaupassa. Löysin homeopatiasta avun suonikohjuihin, jotka mulle tuli neljättä odottaessa.
  10. Ä

pähkinäallergiasta paraneminen

onko kokemusta tai yietoa, kuinka suuri mahdollisuus on parantua pähkinäallergiasta? meillä tytöllä todettiin pähkinäallergia n.2 vuotiaana ja on saanut yhden anafylaksisen shokin, joka ei ollut kovin paha - kieli turposi ja oksenteli. voiko olla toiveita, että edes lievenisi?
  11. Ä

Ystäviä Hesasta

Hei Aatu 74 laitatko sähköpostiosoitteesi niin voin ottaa yhteyttä sinuun.
  12. Ä

itä-hki, löytyykö ystäviä?

Moi! Olen 36-v äiti. 3 lasta ja 4 laskettu aika 05/04. Haen ystävää jonka kanssa vaihtaa ajatuksian, käydä kahvilla, shoppailemassa jne. Asun Jakomäessä. Jos kiinnostaa niin laita viestiä sähköpostiini miami_vice@luukku.com

Yhteistyössä