Hakutulokset

1. H

Tää ilta ei nyt mennyt ihan mun suunnitelmien mukaan

Hö! Täällä meidän seurassahan sinä saat olla.. :D
  2. H

Apua, tietäiskö joku. Tilisiirto meni väärälle tilille.

Siis mistä te tiette saajan nimen?
  3. H

Apua, tietäiskö joku. Tilisiirto meni väärälle tilille.

Sisko laittoi mulle jokinaika sitten rahaa väärällä tilinumerolla. Meni vain 1 numeri väärin. Kahden arkipäivän päästä rahat palautui tilille, syynä väärä tilinumero! Toivottavasti teille käy samoin!!!
  4. H

Kylläpä käy kuhina..

Harvoin, varsinkaan tähänaikaan illasta (yöstä) täälä käy tälläinen kuhina juttujen suhteen. En ole vieläkään päässyt etusivua pidemmälle kun on kiinnostavia juttuja!
  5. H

Miks aina viiniä?

Hauska :D ..
  6. H

Miks aina viiniä?

Ite tykkään kyllä PUNAviinistä. Silti sillointällöin saadaan valkkaria lahjaksi. KAIKKI mun oikeat ystävät tietää ettei me juoda valkkaria mut silti sitä joku eksyy ostamaan. Musta sellaisen "lahjan" tuonti kyllä kertoo ettei mua tuntis..
  7. H

Mentiin naimisiin pienessä piirissä, olenko tyhmä...

Vaikka pienesti olette menneet naimisiin niin kyllähän te voitte kutsua kavereita ja sukulaisia kakku-kahville jälkeenkinpäin..
  8. H

30v synttäri tarjoilut

Kiitti! Eiköhän mieskin tykkää. Hetki sitten meni jo nukkumaan et huomenna jaksaa. Ylläri lahjaksi on hommattu tandem hyppy laskuvarjolla!
  9. H

Mentiin naimisiin pienessä piirissä, olenko tyhmä...

Näinpä, tätä siis peesailen. Tosin mua hieman harmittaa etten edes sitä korttia tajunnut hommata hyvälle ystävälle kun kesällä menivät ristiäisten lomassa naimisiin..
  10. H

Olen NIIIIIiiiiin iloinen!

Kyllä alkuillasta päästään juhlimaan sit rapujuhlien merkeissä! Tandemhyppy laskuvarjolla siis kyseessä ja siitä mies on haaveillut jo piiiitkäään!

Yhteistyössä