Hakutulokset

1. A

ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN.....

LUOMUPLUS!!! :heart: :heart: :heart: :heart: Olen niin onnellinen! Takana neljä vuotta yritystä joista kaksi vuotta hoidoissa. Takana on epäonnistuneita inssejä, kaksi IVF:ää joista molemmista tuoresiirroista positiivinen mutta keskenmenot heti alkumetreillä...
  2. A

AUTTAKAA PIAN! PLUSSASTA NEGAKSI! MITÄ?!

Tein siis eilen testin clearbluella ja plussa tuli vaikka rakossa oli ollut virtsaa vain tunnin. Tänään tein testin Prediktorilla ja tuli negatiivinen! Mitä hemmettiä?!? Onko kellekkään käynyt näin? mitä tämä tarkoittaa? Voiko hormoni kadota virtsasta päivässä? Nyt olis laskujen mukaan tasan...
  3. A

AUTTAKAA PIAN! PLUSSASTA NEGAKSI! MITÄ?!

Tein siis eilen testin clearbluella ja plussa tuli vaikka rakossa oli ollut virtsaa vain tunnin. Tänään tein testin Prediktorilla ja tuli negatiivinen! Mitä hemmettiä?!? Onko kellekkään käynyt näin? mitä tämä tarkoittaa? Voiko hormoni kadota virtsasta päivässä? Nyt olis laskujen mukaan tasan...
  4. A

Metformin ja luomuyritys (sallittua?)

Heippa te viisaammat! Olen saamassa Metformin nimistä lääkettä jota käytän kaksi kuukautta jonka jälkeen tulee seuraava siirto. Nyt kysynkin että voiko tuon lääkkeen aikana kokeilla raskautta luomusti? Luulisin että voi mutta unohdin kysyä ja ajattelin että täällä kyllä osataan auttaa =)
  5. A

LADYVITA PLUS

Laitan tämän tännekin... Käyttääkö kukaan tuota valmistetta? Ennen muistan lukeneeni että siinä on eri värisiä tabletteja ja ne otetaan eri aikaan. Ostin sellaisen 120 tbl pakkauksen ja kaikki on samanvärisiä ja lukee että 3tbl/vrk. Onko tuossa tapahtunut joku virhe vai onko tuote uusittu...
  6. A

LADYVITA PLUS!

Käyttääkö kukaan tuota valmistetta? Ennen muistan lukeneeni että siinä on eri värisiä tabletteja ja ne otetaan eri aikaan. Ostin sellaisen 120 tbl pakkauksen ja kaikki on samanvärisiä ja lukee että 3tbl/vrk. Onko tuossa tapahtunut joku virhe vai onko tuote uusittu?? Mietityttää! Auttakaa jos...
  7. A

Alkioiden luokitus numeroilla

Tietääkö kukaan tai löytyykö netistä jotain taulukkoa että mitä alkion luokitus numeroilla tarkoittaa? Mikä on siis hyvä, mikä ok, mikä huono jne. Ja miten ne luokitellaan? Kiitos avusta!!
  8. A

Missä vaiheessa voi alkaa testailemaan keskenmenon jälkeen?

Siinä se kysymys jo tulikin. Tämä koskee enemmänkin ihan alkuraskauden keskenmenoa. Mulla tuli kesken kaksi päivää plussan jälkeen. Vuoto alkoi jo sinä päivänä kun sain plussan mutta sit kahden päivän päästä tuli ulos. Vuoto kesti noin 10-11 päivää. Nyt mietin kun keskenmenosta on kohta viisi...
  9. A

Mitä on ruokacreme?

Vähän tyhmänä kyselen, mitä on ruokacreme? :ashamed: Monessa ohjeessa käsketään laittaa ruokacremeä, kuten kinkkupiirakassa mitä olen ensi viikolla tekemässä. Auttakaa, ja kertokaa mitä se oikein on! Eli suomeksi sanottuna mitä ostan kaupasta! Onko se ruokakermaa vai mitä?
  10. A

Linkki/linkkejä suomenkielisiin hCG taulukkoihin?

Tietääkö kukaan linkkiä hCG taulukkoihin? Suomenkielisiin mieluummin. En oikein tajua englanninkielisiä taulukoita... :ashamed:
  11. A

Alkion siirtoon rakko täynnä?!

Lueskelin jostain keskustelupalstalta, en muista mistä koska eksyin sinne vahingossa, että alkion siirtoon pitää mennä rakko täynnä! Joku siellä mietti että kuinka käy jos ei pystykään pidättämään... Onko näin? Piti heti tulla kysymään teiltä :D
  12. A

Tamperelaiset HUOM! Lääkkeiden saatavuudesta!

Mistä apteekista olette saaneet tarvitsemanne lääkkeet HETI MUKAAN esim- Puregon, Orgalutran yms. muut lääkkeet joita ei säilytetä kaikissa apteekeissa? Onko tietoa että Tampereen keskustassa ( Hämeenkadulla) olevassa Yliopistonapteekissa olisi noita lääkkeitä aina HETI saatavilla? Kiitos jo...
  13. A

Kertoisitteko IVF:ästä

Heippa! Kertoisitteko mulle kaiken mahdollisen koeputkihedelmöityksestä. Netistä löytyy tietoa mutta omia kokemuksia kaipaan. Eli mikä kierronpäivä aloitetaan mitäkin hoitoja ja kuinka edetään aina munasolujen keräykseen asti? Miltä se keräys tuntuu ja miten se tapahtuu? Entäpä alkion siirto...
  14. A

Sattuuko inseminaatio+ muita kysymyksiä?

Siinäpä se kysymys. Eli sattuuko tai tuntuuko ikävältä? Entä kuinka kauan on yhdyntäkielto ennen inssiä? siis tietty se aika mitä pitää pidättäytyä miehen mut muuten onko ennen inssiä yhdyntäkieltoa? Entä jälkeen? Mulla eka inssi edessä ja jännittää. Onko teillä positiivisia kokemuksia? Siis...
  15. A

Te joilla terolutien annostus 2tbl/päivä!

Laitan tämän viestin tännekin jos saisin vastauksia. Eli mulla on poikkeuksellisesti tässä kierrossa terojen annostus 2tbl/päivä seitsemän päivän ajan. Nyt kysyisin teiltä joilla on tuo annostus että otatteko molemmat tabletit samaan aikaan vai pitääkö ne ottaa eri aikoihin? Kiitos jos jaksatte...
  16. A

Vyöhyketerapia

Onko kukaan kokeillut lapsettomuuteen vyöhyketerapiaa? Kuulin eräältä että hän oli käynyt muutaman kerran vyöhyketerapiassa ja tuli raskaaksi! Lasta oli siis yritetty jo vuosia mutta noiden hoitojen jälkeen tärppäsi pian. Minua kiinnostaisi kokeilla. Mitäs mieltä muut olette?
  17. A

Esikoisen kuumeilijat!

Heippa! Olisiko meseen uusia tuttavuuksia esikoisen kuumeilijoista? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Olen 25-vuotias ja yritystä takana kohta jo kaksi vuotta. Jos kiinnostuit niin laita meseosoitteesi niin vaihdetaan ajatuksia. Myös YV:tä voi laittaa =)

Yhteistyössä