Hakutulokset

1. P

Missäs mun sukulaisperhe voi olla??

...
  2. P

Parhaimmiksi osoittautuneet lelut pitkillä lennoilla taaperoikäiselle

Puolitoistavuotiaan kanssa tulee nyt lähiaikoina lennettyä kahteen kertaan 14 tunnin lento ja tässä keräilen viihdytyskassia. Viimeksi hyväksi osoittautui pelikortit jotka taitteli, repi, levitti paikallemme ja pisteli niitä takaisin ja pois. Siihen meni varmaan jopa pari tuntia. :D Herkkuja...
  3. P

Itkuisten/muuten hankalien vauvojen äidit. Ajatteletteko, ettei muut saisi koskaan olla väsyneitä vähemmästä?

Esim heräilymäärästä? Jos olet elänyt koliikkivauvan kanssa niin tuhahdatko jos joku sanoo sinulle olevansa väsynyt vaikka viikon valvomisen jälkeen kun vauva on tehnyt hampaita? Kerrotko heti vertaillen tyylillä "ei tuo ole mitään" koska teillä oli vielä pahempaa?
  4. P

Ei hitto mitä mun iholle kävi!?

On tullut joku näppyongelma yhtäkkiä vaikka aina ollut hyvä iho ja päätin sitten ostaa kunnon aineet naamaalle. Pesin sitten jollain näppyiselle iholle tarkoitetulla geelillä naamaani ja nyt siinä on sellainen tunnoton kuivan karhea venymätön iho. Tuntuu että repeilee kun hymyileekin vaikka...
  5. P

Lisävinkkejä huonosti syövän lapsen kanssa kaipailisin

Puolitoistavuotias ei ole mm syönyt mitään lihaa yli kuukauteen vaikka joka ikinen lounas ja päivällinen olen yrittänyt sitä tarjota. Annan itse syödä ja sitten välillä koitan syöttää. Saan yleensä juuri ja juuri houkuteltua sen pari lusikkaa kasviksia ja se loppuu siihen. Iltaisin maistuu kyllä...
  6. P

Miten sinun 1,5v-2v heräilee öisin?

Kuinka monta kertaa ja miten? Onko herääminen siis kevyt kömpiminen kainaloon, itkahdus, parkumista vai miten? Kuinka kauan on yleensä hereillä öisin keskimäärin? Kerro vielä missä lapsi nukkuu, pinniksessä(laita pois?), perhepedissä vai omassa tavallisessa sängyssä?
  7. P

Minkälaisia karjalanpiirakoista tulee jos ne tekee tavallisesta riisistä?

Ihan perus valkoista riisiä jota hauduttelen pitkään mahd mössöksi...?
  8. P

Okei meidän herkkäuninen taapero herää säpsähtäen hirveeseen

raivoon lähes joka kerta kun käy huoneessa hengitystä pidätellen hiipien hakemassa paperilappusen, mutta kun palohälytin alkaa jokaisessa huoneessa ujeltamaan (kovempaa kuin Suomessa) ja kovaan ääneen huutelemaan "FIRE, FIRE, FIRE!", sitten alkaa ujeltamaan toinen vielä kovempi hälytys ja...
  9. P

Vertailkaa tätä ruokalistaa päiväkodissa te joilla lapset käy päikyssä

Mitä eroja etenkin huomaat? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
  10. P

Kuinka nopeasti lapsi oppii uuden kielen jos sitä päivittäin kuulee ja joutuu puhumaan ilman tulkkausapua

Kuinka nopeasti 4-5v lapsi oppii uuden kielen? Lapseni mahd aloittamassa päiväkodin jossa puhutaan (ja osataan) vain englantia. Menisi jokaisena arkipäivänä puolipäiväiseen (en edes tiedä kauan se täällä on)... Lapsi on jo nyt kaksikielinen ja tämä olisi siis kolmas toivottu kieli.

Yhteistyössä