Hakutulokset

1. R

HELMIÄISET 2007

Moikka! Yritänpä minäkin jotain kommentoida! :) Onpas monella tosi selkeitä päivärytmejä. Meillä Viivi yleensä nukkuu aamulla/aamupäivällä pitemmät unet ulkona (2-3h). Loppupäivä menee sit yleensä minitirsoilla... Muutamasta minuutista tuntiin vaihtelee unien kesto. Joten mitään selkeetä...
  2. R

HELMIÄISET 2007

kassu Oonkin miettinyt, mihin olet hävinnyt! Yhteisön puolella olen tainnut sua huhuilla. :) Kauniin nímen on teidän pikkuinen saanut. Onnea uudin kodin johdosta! Viivi oli tuossa hetken hereillä ja nyt ekoilla unilla. Mä tuos tein kotihommia alta pois. Vois tuoda vesisade loppua, että...
  3. R

HELMIÄISET 2007

anouk Kiva oli lueskella sinunkin kuulumisia! :) Viivi nukkuu, harvinaista kyllä, nyt pitkiä uniaan. Aamulla nukku vain tunnin unet mutta saatto olla, että olin pistänyt hieman liikaa vaatetta... Oli aika hikinen herätessään. Nyt pistin ohuempaa kampetta päälle. Viime yön nukkui kans tosi...
  4. R

HELMIÄISET 2007

Päivitinpä minäkin profiili kuvan! :D Niin ja aadaselena Meillä ei kummempia suunnitelmia vielä kesäksi ole. Ranuan eläinpuistoon ajattelimme päivän reissun tehdä mutta muuten suunnitelmat auki. Mieskin lomailee kai vasta elokuussa...
  5. R

HELMIÄISET 2007

minttukissa Teillä ollut ärhäkkä tauti. Paranemista pikkuiselle ja voimia vanhemmille! :hug: mama73 Olipa kiva lueskella sinunkin kuulumisia! :) aadaselena Hyvä, että Pepillä kaikki ok. :) Suloisia pikkasia profiileissa! Viivi on nukkunut pari yötä tosi hyvin. Eilen meni nukkumaan...
  6. R

HELMIÄISET 2007

meillä ei taida olla yhdelläkään lapsella nyt aurinkolaseja mutta häätyy ne varmaan ostaa! pienimmälle aattelin niitä jossa on se "remmi" pään ympärillä. B) katjuska mulle lääkäri sano, kun antoi cerazette reseptin, että pillereiden aloituksesta viikko käyttää viel kumia. niisku mulla on...
  7. R

HELMIÄISET 2007

Vappu on juhlittu! Mäkin join yhden alkottoman sidukan vapun kunniaksi. :D Himohiiri Nätin nimen on teidän pikkuinen saanut! :) Jutta Toivottavasti olet saanut muurahaiset karkoitettua... minttukissa Toivotaan, että ei hinkuyskää. :/ tiipeli Mä täysimetän ja menkat ei ole vielä...
  8. R

HELMIÄISET 2007

Neea Kiva kuulla, että kaikki pikkuisella ok! :) eilen tosiaan oli neidin 2kk:n neuvola.painoa oli 5100g ja pituus 57cm. kaikki oli muutenkin ok! haiseva nyytti täs sylissä, joten :wave:
  9. R

HELMIÄISET 2007

hello! aadaselena kovasti :hug: ! otanpa minäkin osaa tuohon papa keskusteluun. multa otettiin viime viikolla jälkitarkastuksessa papa ja viivi on täysimetyksellä. ei mulle kukaan puhunut, että tulokset ei ois luotettavia... täytynee kysyä terkalta, kun tänään tytyn 2kk neuvola. nyt ruokaa...
  10. R

HELMIÄISET 2007

Katjuska Kuulostaapa niin tutulta, että on kyljet kipeenä... Meillä myös Viivi nukku viime yön vieressä. Omaan sänkyyn , kun laski alkoi tuhina ja ähinä -> huuto. Nyt kyl nukkuu aamu unia omassa sängyssä... Täällä paistaa aurinko, vaikka se lupaili vesisadetta. T: RÄ ja Viivi 2kk
  11. R

HELMIÄISET 2007

neea iso :hug: toivottavasti kyse ei ole mistään vakavemmasta! paljon jaksamista. meidän neiti sai nimen viivi milja emmiina. :) pakko taas mennä, viivi huutaa sylissä!
  12. R

HELMIÄISET 2007

Zalmiakki Laitoin sulle y-viestiä!
  13. R

HELMIÄISET 2007

Huomenta! Zalmiakki Suloinen pikkanen kurkkas profiilista! :) Jos haluat, voit edelleenkin liittyä yhteisöön. Kuten kaikki muutkin, tervetuloa! Tyttö nukkuu viel yöunia. äitin pitäs nostaa pylly penkistä ja lähtä hommaileen. Siivoamista tiedossa lauantaita varten!
  14. R

HELMIÄISET 2007

Taitaa nää helmiäiset pitää äiskät kiireisinä, kun oltiin tiputtu jo 3 sivulle! :) CarnevalGirl Ei meilläkään neiti vauva asennosta juurikaan tykkää. Pitää nähdä ja päätään pitelee jo hyvin! Bamsemamma Meillä on lauantaina ristiäiset ja tarjolla tulee olemaan perinteinen mansikkatäytekakku...
  15. R

HELMIÄISET 2007

Moikka! Tyttö nukku viime yönä todella hyvin eli 00.00-5.30 :D Yleensä syö kahden/kolmen aikoihin. Neea Mulla on itellä ruskeat silmät ja miehellä siniset. Kahdella vanhimmalla siniset silmät. Toivottavasti tälle kolmannelle tulis ruskeat! Jutta Liivinsuojuksia käytän minäkin edelleen. Aamun...
  16. R

HELMIÄISET 2007

tolnaato näköjään! :ashamed: sorry! katjuska mäkin vaihdoin jossain vaiheessa toisiin pillereihin. mutta näin yleensä ei mulla ole minkäänlaiset pillerit vaikuttaneet raskaaksi tuloon. muutamia kuukausia niin on tullut plussaa testiin! :D kivoja nimiä taas vauvoille annettu! =) vielä en...
  17. R

HELMIÄISET 2007

Heipparallaa! tolnaato Voin vaan kuvitella kuinka on ollut ihanaa nukkua koko yö putkeen! Onnittelut siitä! :D Mä haaveilen, että joskus vielä minäkin... :laugh: Meillä nukutaan n.3-4 tunnin pätkissä. Viime yönä neiti nukkui omassa sängyssä yhden neli tuntisen! Yleensä siis nukkuu...
  18. R

HELMIÄISET 2007

hienoja nimiä on helmiäis vauvat saaneet! :) marianne mä olen kans miettinyt samaa... meilläkin neiti nukkuu pääosin vieressä!
  19. R

HELMIÄISET 2007

Katjuska Hurjan paljon onnea tuoreelle rouvalle! Kauniin nimen sai poika. :) Meillä tämä kolmas näyttää olevan paljon vaativaisempi vauva kuin kaksi vanhempaa. Valvottu on tässä päivät ja yöt vauvan kans. Tänään sit nukku vaunuissa ulkona kolmen tunnin unet. Suorastaan tosi ihkua! :D Mä...
  20. R

HELMIÄISET 2007

Meilläkin aika vaativainen neiti, joten koneella olo pikaista ja vähäistä. CG Tutun kuuloista tuo nukkuminen teidän vauvalla... Meillä kans tahtoo neiti nukkua vaan pikku pätkissä. Sylissä kyllä nukkus... :o Harvinaista kyllä nyt sain pikkuisen ulos vaunuhin nukkumaan ja on ehkä 15min ollut...

Yhteistyössä