Muutamat mammat jo viihteelle päässeet! :) Mä olen vain haaveillut. Josko sit kesällä! Eilen just puhuttiin, että siitä taitaa olla aikalailla tasan vuosi, kun olen viihteellä käynyt.
Jutta Pojalle onnittelut hienosta nimestä!
Ulkona nukkumisesta. Mä olen antanut tänttärän nukkua niin kauan...
Heipparallaa taas pitkästä aikaa!
Meillä harjotellaan ulkona nukkumista. Saatiin tuo itkuhälytinkin lainaan, niin kuulee, jos neiti herää. Pikku pätkiä on vaunuissa nukkunut, lähinnä silloin, kun ollaan koko porukalla ulkoiltu. Nyt on tunteroisen pihalla nukkunut ja isommat leikkii lähistöllä...
Minäkin yritän kirjoitella jotain, vaavi kainalossa... :D
Mies jää isyyslomalle vasta viikon päästä, joten kiirettä on pitänyt näiden kolmen kanssa.
Keskiviikkona aloitettiin ulkoilu. Onkin ollut mahtavat ilmat, arska paistanut! Vaatetuksena meillä body, potkarit, neulehaalari, fleecehaalari...
Jutta Mä kävin saunassa heti viime lauantaina, kun päästiin sairaalasta pois. Mulla ollu jälkivuoto sen verran vähästä ja kohta puoliin taitaa loppua kokonaan. Mies on ollut mun saunomisen ajan vauvan kans.
Lumi Tervetuloa joukkoon mukaan! :) Voisin kuvitella, että vauvan hengitys ihan...
Katjuska :hug: Jaksamista vauva arkeen!
Tuohon tupakan tuskaan en osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan vakituiseen polttanut.
Täällä myös vauva valvoskeli yön. Vieressä sit nukku, että jonkun verran unta saatiin. Tosin arvasin sen, kun eilen nukkui melkein koko päivän.
Nyt nukkuu mutta...
tiipeli Ihanaa, kun olette saaneet vauvan kotiin! :)
Mä sain tänään kastepäivän sovittua ja nimen tänttärä saa 21.4. Pappikin on sama tuttu, miehen rippi pappi ja samoten on kastanut nämä kaksi edellistä. Nimikin on ehkä pienelle löytynyt tai siis sellanen joka miehellekkin sopii. :D...
koitan jotakin saada kirjoitetuksi. jotenkin tää aika kortilla.... :D
nytkin on tänttärä tissillä.
meillä on ristiäiset vielä ihan suunnittelu asteella. kummitkin kysymättä. kaipa tuota kerkee!
meillä on tyttö aamusta ja päivällä rauhallinen. ilta ja alkuyö levotonta. tissittelyä tiuhaan...
Huomenta!
Täällä kans ollaan vähän pihailla jutuista mutta yritän taas päästä mukaan. :)
Viime yö meni levottomasti. Tänttärä ei rauhoittunut sänkyynsä nukkumaan, joten vierekkäin sit nukuttiin... Onneksi poika (kohta 3v) on ruvennut nukkumaan omassa sängyssään yöt. Ei ole yrittänytkään...
Hello!
Pitkästä aikaa... Meille syntyi suloinen, tänttärä prinsessa 27.2 klo.22.42.
3410g, 49cm ja pää 35cm. rv 40+3
Eilen illalla kotiuduttiin. Keltasuus arvot sahas ylös ja alas mutta sinivalolta vältyttiin.
Synnytyksestä ja muusta myöhemmin. Ihana olla nyytin kans kotona!
:) Isot...
Ihana lukea teidän vauvautuneiden juttuja! :)
Ajatella, että ekat helmiäiset jo kohta puoliin kuukauden ikäisiä.
Muutamia meitä vielä mahojen kans pyörii mutta ehkä mekin vielä joskus tänne päästään...
T: RÄ ja masukki 39+5