Miksi pahoitit lapsen sanoista mielesi...lapset sanovat totuuden...nykyään, kun ei kaikista papparaisistakaan tiedä, jotka tulevat pientä hakemaan päiväkodista, että ovatko he isiä vai pappoja ja äitien kohdalla sama juttu...Tuskin ketään nelikympistä parikymppiseksikään luullaan...
Ikävä kyllä...
meilläkin poitsu syntynyt 9/05 ja 2,5kk ikäisestä ollu korvakierre, ja nyt on menossa 12 tulehdus. et aika rankkaa on ollu ainakin lapsella ja vähän äidilläkin. muuta ei kuitenkaan ole ollut, ehkä lievä maitoallergia
Noita lääkäreitäkin löytyy jos jonkinmoista ja myös lääkäreillä on omat mielpiteensä ko. asiasta.Eli minua ei pelota.Jokainen tekee itse omat päätöksensä ei lääkäri.
Pää ollut näköjään melko suuri syntyessä, jospa se olisi vaan kasvun tasoittumista ja sopusuhtaisen pään muotoutumista. Ymmärrän kyllä huolenne, mutta toivottavasti asia ei ole mitään erikoista :hug:
koskahan isänkin velvollisuus on osallistua lapsensa elantoon
.
Olen samaa mieltä, vastuu ei lopu siihen että muuteteaan erilleen. Jos puhuisit huolesta miehen kanssa ja miettisitte yhdessä miten kustannukset jaetaan.
Otsikossa kysymys; onko muita jotka vielä tässä iässä juovat tuttipullosta ? Meidän pojalla, 1 v 5 kk vielä unipullo, siis nukkumaan mennessä sekä päivällä että illalla. Tuntuu vaikealta ajatella nukuttamista ilman pulloa, olisihan toki jo aika ottaa pullot kokonaan pois mutta mutta... Helpommin...
Jossaki vanhassa kaksplussassa oli että isyys alkaa kolmannesta lapsesta.
Siis joku ison perheen isä sano näin. No meillä tämä piti paikkansa! :)
Mies ihan erilailla mukana. Vaikka on aikasempiakin hoitanu suht aktiivisesti ja tehny jonkinverran kotitöitäki.. niin nyt nauttiiki vauvasta...