Niin mikähän siinä että öiseen aikaan rupiaa asioita miettimään ja toinen juttu on se että tuntuu että kaikki asiat tupaa samalla aikaa tulemaan päällekkäin,esm systeri muuttamas naapuriin,ukko alottaa tyänsä ma..Kai uskottava että kaikella tarkotuksensa..
Vaseliinimyyntimies ajeli maaseudulla. Yhtäkkiä auton öljyvalo syttyi palamaan. Mies pysäytti auton ja sadatteli kehnoa tuuriaan. Aikansa apua turhaan odotettuaan hän sai hyvän idean: hänpä laittaa vaseliinia öljyn tilalle.
Noh, tämä idea toimi, mutta jo puolen tunnin kuluttua kaikki vaseliini...
> Baarimikon päiväkirjasta...
>
> Lainaus:
> Ti 18.3
> Iltavuoro
>
> Kaikki oli hyvin tullessani töihin, mutta kymmenen jälkeen illalla
> sisään
> saapui neljän hengen seurue. Kaks jätkää ja kaks muijaa.
> (Vaaleahiuksinen
> ja
> tummahiuksinen)
>
> Ennen kuin jatkan, niin aluksi...
Elämän totuuksia:
4-vuotias poika tutki uteliaana kiveksiään ammeessa.
- Äiti! Mitä nämä on? Onko nämä mun aivot?
- Ei poikani, ei vielä.
Nainen sai lahjaksi pikkuhousut joiden lahkeissa luki:
Hyvää Joulua ja toisessa Hyvää Uutta vuotta.
Nainen vastasi: Tervetuloa käymään pyhien välissä...
-Hyvä Walter
Toivottavasti voit auttaa minua. Muutama päivä sitten läksin töihin, ja
mieheni jäi tavan mukaan kotiin katsomaan telkkaria. Pääsin vain kilometrin
verran
eteenpäin kun moottori yskähti ja auto pysähtyi. Palasin kotiin hakemaan
miestäni avuksi.
Kotiin päästyäni en ollut...
Kylläpä meinaa harmittaa kun entinen tyänantaja kosiskeli kesäkuulla jo minua lampaita kahtomaan että aloittaisin elokuun lopulla työni mutta tänään sitten tuli miehelleni kirje tökäristä että ko homaan hänet pannaan.Soitti sitten entiselle tyänantajelleni ja ihmetteli niin sanoi että kyllä hän...
Avioliitto (Osa I) > > > > > > Perustavallinen machomies meni naimisiin hyvän näköisen naisen > > > kanssa. Häiden jälkeen hän kertoi muutaman säännön: 'Minä tulen > > kotiin > > > milloin haluan, jos haluan ja siihen aikaan kun haluan, enkä odota > > > riitaa sinulta. > > > Minä odotan mahtavan...