Hakutulokset

1. O

Mistä ootte ostanu lapselle huomioliivit?

Mä en oo nähny kaupassa, kun aikuisten.. Olishan se ihan kiva jos ei olis ihan mielettömän iso..
  2. O

Kuusi päivää ilman tupakkaa.. Ja äsken repsahin..

Nyt on kamala tunne. Hermot on ollu tosi kireellä koko ajan. Nyt vain tuli joku huippu sille. Kaivoin koko kämpän nurin, ja löysin yhden tupakin. Melkein itkin kun poltin sen, mutta silti sytytin ja puolin jonkin verran. Kunnes alko meneen päähän ja tuli paha olo. Päässä ihan humisi...
  3. O

Pojan pissarallit öisin alkaa jo oleen aika rasittavia.. Apua siis..

Poika täyttää pian neljä. Taustaa sen verran että oli noin 2½v. kun vaipat jäi pois. Silloin siis yöksikin. Taantuma tuli joskus siinä täytettyään 3v. Öisin alkoi pissailemaan ihan mahdottomasti housuun. Monta kertaa yössä siis. Ongelma nyt on se, ettei haluaisi vaippaa enää öisin. Mutta...
  4. O

Onko täällä muita, jotka menossa tänään iltavuoroon?

=) Mä olen, ja vielä ekaa kertaa sen jälkeen kun esikoinen synty. Ja uuteen paikkaan.. =) Meinaa jänskättää.. :x
  5. O

Kukkaa muu ottanu mittään?

=) Olenpa vähän hiprakas, onkos muita? =)
  6. O

Onko täällä ketään, joka on iltaisin/viikonloppuisin töissä niin, että lapset kotihoidossa?

Mitä hommia teette? Itse olen tähän suuntaan nyt kallistumassa, kun toi meidän kuopus on aika pieni vielä. Haluaisinkin siis lähinnä tehä jotain hommaa, ihan oman pääni iloksi.. :) Noita siivouspaikkoja kattelin, niistä vois jotain löytyäkin..
  7. O

Onko kellään lapset hoidossa, joka ei olekaan ihan naapurissa?

Minä tässä olen mietiskellyt, että menisin töihin jossain vaiheessa. Meidän puolella kaupunkia ei vaan ole oikein päivähoitopaikkoja! Kuulin että osoittavat paikkoja ihan toiselta puolelta.. :( Mietinkin siis että mitä siitäki nyt sitten tulee jos hoitopaikka on meistä katottuna jossain...

Yhteistyössä