Semmonen sitten rantautui meille. Poika syönyt viikon antibioottikuurin vaivaansa ja laitettu fucinvoidetta rupeen. Nyt kuuri loppu mutta rupea vielä jäljellä varsinkin nenänpielessä sitä on ja kuivana läiskänä käsissä ja jaloissa. Miten on, pitäiskö ruven parantua kokonaan antib.kuurin aikana...
Haluaisin myydä neljä vuotiaan luppakorvauroksen hyvään ja rakastavaan kotiin ihan tavalliseksi lemmikiksi. Kani on mustavalkoinen lakritsajäätelöä muistuttava ihana kaniliini. Kania on helppo käsitellä hyvän luonteen vuoksi ja on tottunut lapsiin. Mukaan lähtee kaikki kanin tarvikkeet ja...
Täällä huolestunut Alma ihmettelee... Jouduin tänään käymään gynellä, kun minulla kovia kipuja vasemmalla puolella alavatsaa, joita en muista olleen edellisissä raskauksissa. Viikkoja on vasta 4+2, joten gyne sanoikin että mitään kohdussa ei välttämättä näy ja niin ei näkynytkään. Vasemmalla...
Mitä kävi teidän kuukautiskierrolle? Pysyikö samanlaisen, kun kierukan kanssa vai piteni/lyheni? Kuinka kauan meni raskautumiseen poiston jälkeen, mikäli raskaus oli toiveissa?
Minulla on tämä aivan ihana harrastus. Rakastan suunnitella kaikenmoista juttua nukkekotiini. Nyt tämän perheen huusholli alkaa olla siinä kunnossa, että on aika alkaa rakentaa uutta kotia. Tarkoitus olisi tehdä 1800-luvun maalaiskoti, semmoinen tavallisen perheen koti, jossa rukki pyörii ja...
Onko kukaan poikennut Vammalassa olevassa herra Hakkaraisen talossa, joka on tehty Mauri Kunnaksen kirjojen pohjalta? Meillä olis tarkoitus mennä sinne käväsemään mutta ois kumminkin kiva tietää millasta siellä oikein onpi...
Niin, kertokaas miten toimisitte tälläisessä tilanteessa.
Minun oma seitsemän vuotias poika oli pyöräilemässä luokkatoverinsa kanssa, joka on samanikäinen. Tämä luokkatoveri oli kertonut vaihtaneensa leluja kahteen tupakkaan ja kysynyt myös pojaltani, että haluaisiko hänkin tupakkaa...
Niin, onko teillä kellään oikein kaunista runoa, jonka voisi antaa nuoren ihmisen menettäneelle sukulaiselle. Ihminen kuoli todella äkisti ja yllättäen. :'(
Kiitos etukäteen.
Kertokaas mulle mielipiteitä seuraavasta asiasta:
Äiti on kotona hoitamassa paria, kolmea pientä lasta. Ei omia harrastuksia, joskus kaupassa poikkeaa yksikseen. On aika väsynyt, vauva elämöi öisin. Mies käy työssä päivisin. Tulee illansuussa kotiin, niinikään väsyneenä.
Miten oma aika...