Minulla on kuukautisten aikaan aina ollut lievää mielialanvaihtelua, mutta sehän kuuluu asiaan eikä ole elämääni milläänlailla haitannut.
Nykyään kun imetys on loppunut ja synnytyksestä on yli vuosi, mielialanvaihtelu on aika repivää. Se alkaa jo viikkoa ennen ja itken, nauran ja raivoan...
joku kyseli valkoisesta hampaissa, mutta minäpä kysynkin kun lapsella on tummat hampaat
siis sellasia tummia pilkkuja kaikissa hampaissa. onko muilla ollu samanlaista?
käytiin pariinkin kertaan hammaslääkärissä, ekalla kerralla sano että REi ole reikien alkuja eikä pitäis ola mitään vakavaa...
Eli miten te eronneet olette tehneet...
Jos jo eronneena löydätte uuden kivan miehen, niin missä vaiheessa olette kertoneet että kauppaan kuuluu myös lapset ja lasten elämässä mukana oleva Ex-mies?
Oletteko heti ekalla kerralla vai odottaneet vasta siihen että suhde on oikeasti muuttumassa...
kysyn siis,
voiko olla sipulille lapsi allerginen?
olen miettinyt että mistä ruoka-aineesta noi pojan jalat tulee punasiksi ja kutiaviksi ja pähkäillyt et vois olla sipuli tai sit jotain muuta
Mennään kyllä lääkärille, oisko jo 5 vuotiaana pistotestit luotettavia vai oisko jo jotain muuta...
Eli tuossahan tuo kysymys tulikin.
Ostin tupeerin muffinsi silikonivuoan ja ajattelin kokeilla tehä mikrossa et millasia tulee.
oisko kellään ohjetta taikinaan ja aikaan mikrossa kypsymiseen.
ilmoitti haluavansa uuden äidin tilalleni :laugh: hienostuneen ja prinsessamaisen, sileäposkisen...ei tuollaista vanhaa, rypsistynyttä ja pullevaa :saint: ! Joku oli vetänyt herneen nenäänsä tällä palstalla, kun häntä oli luultu vauvan mummoksi !
Minua oman lapseni sanat lähinnä naurattivat...
Otsikossa kysymys; onko muita jotka vielä tässä iässä juovat tuttipullosta ? Meidän pojalla, 1 v 5 kk vielä unipullo, siis nukkumaan mennessä sekä päivällä että illalla. Tuntuu vaikealta ajatella nukuttamista ilman pulloa, olisihan toki jo aika ottaa pullot kokonaan pois mutta mutta... Helpommin...
Olen täällä pariin ootteeseen kysellyt meidän vauvan maitoallergiasta
Olen epäillyt jonkinasteista maitoallergtiaa, mutta kun koskaan ei ole ollut mitään tosi rajuja oireita.
Heinäkuussa kokeiltiin kevytmaitoa ja siitä alkokitinät yms. väännöt. JÄtin sen pois ja palasin takaisin tutteliin...
Oloni on tällä hetkellä neuvoton; meillä on 1.5-vuotias iltatähti, poika, sekä 17- ja 12-vuotiaat tytöt. Kaikki on tähän asti mennyt melko hyvin, tytöt tykkäävät kovasti pikkuveljestään ja yhteiselo on ollut melko kitkatonta. Toinen tytöistä, vanhempi, jonka ei enää pitäisi olla murkkuiässä (?!)...
Poikani 1,10v aloitti tällä viikolla päiväkodin. Maanantaina olimme yhdessä pari tuntia, tiistaina tunnin ja loppuviikolla jätin pojan 9-11.30. Poika huusi kun lähdin ja huusi kun tulin hakemaan. Hoitajat sanoivat, että ulkona leikkii reippaasti, mutta sisällä itkee ja huutaa äitiä. Ensi...
Juniorimme on nyt 10,5kk ja olen antanut kevyt maitoa jo kokeilla. Maidosta meni vatsa löysälle??? tai sitten helteistä eikä kuitenkaan ripulille. Öisin alkoi kitisemään ja heräileen paljon. Aamuyöstä alkoi sitten ilma kulkeeen paukut pöriseen ja herättyään kunnolla niin rupsutteli paljonkin...
Apua, olen tainnut unohtaa hammashoitajan hammashoito-ohjeet, siitä kun on niin pitkä aika kun siellä käytiin, tuskin edes muistan siitä mitään !? Selvää on toki hampaiden harjaus mutta pitääkö tällaiselle 1 v 2 kk ikäiselle antaa fluoritabletteja ?? Jos niin millainen määrä/pv ?
Hajottaa, mutta nyt enään onneksi vähempi kuin aamulla... Miehelläni ollut kolme viikkoa putkeen yötä-päivää töitä, paitsi 1,5 vrk:tta vapaata sinä aikana kahdessa erässä. Nyt sitten koitti kauan odotettu kesäloma aamu, niin eiköhän nuorimmainen alkanut oksentamaan aamulla. Itse raskaana...
Tarvitsisin 3-vuotiaalle kivan kakun. Ilmoitti haluavansa PRINSESSA synttärit, joten sitä toivetta pitäis toteuttaa.
Jotain ohjelmaakin pitäis olla jos vain jollakin ois ideoita.
Meidän neiti on kyllä "prinsessamainen", mutta myös vähän rämäpää.
Eli jotain touhukkaampaa, mutta prinsessoille...
Tässä pähkäillään miten ja minne lomalla! Tyttö on yli puolitoista vee ja muumit on jees, ja tuttuja sattus asumaan niillä main, siispä muumimaailmaanko? ongelmana tässä on pitkäpitkä matka eli miten? lentokone ois nopein ja ehkä halvinkin vaihtoehto,mutta miten liikkuminen perillä? auto ei tule...