Hakutulokset

1. Ä

Onko kokemuksia Herqules Razon 6 Spin rattaista?

Eli kysymys on otsikossa.Löysin ne www.lastentarvike.fi sivuilta.Erityisesti kiinnostaa tietää sen rungosta ja ratasistuimesta.Kiitos kaikille vastanneille!
  2. Ä

Miten paljon lapsen isi osallistuu lapsen kasvatukseen?

Eli kysymys otsikossa.Mies käy töissä ja minä istun kotona vuoden ikäisen pojan kanssa.Kun mies tulee illalla kotiin noin kello 17.00 niin hän ei jaksa hoitaa lastaa melkein ollenkaan,vaihtaa vaipan ehkä kerran ja antaa ruokaa jos käsken.Se on niin turhauttavaa kun joutuu pakottamaan häntä...
  3. Ä

Kilpirauhanen

Moi! Itselläni kilpirauhasen vajaatoiminta, mitä hoidettiin raskauden aikana tyroksiinilla. Annosta pienennettiin synnytyksen jälkeen, mutta ei ilmeisesti riittävästi, koska nyt selvisi reilu liikatoiminta. Hikoilen, vapisen yms. ja arvot aivan järkyt. Vauva 3kk on täysimetyksessä ja olen...
  4. Ä

Äidin kilpirauhanen

Moi! Itselläni kilpirauhasen vajaatoiminta, mitä hoidettiin raskauden aikana tyroksiinilla. Annosta pienennettiin synnytyksen jälkeen, mutta ei ilmeisesti riittävästi, koska nyt selvisi reilu liikatoiminta. Hikoilen, vapisen yms. ja arvot aivan järkyt. Vauva 3kk on täysimetyksessä ja olen...
  5. Ä

Apua?!!!

Mulla on ollut nyt 2vko ehkäisyrengas...nyt on viikon ajan tullut koko ajan ruskeaa vuotoa ja yhdynnän jälkeen semmosta punasta vuotoa..vuoto on vähäistä mutta mistähän mahtaa johtua?pitääkö vaan ottaa yhteys ny eka terkkaan..En haluais ny loppuelämää olla housunsuojilla...Synnytyksestä on kohta...
  6. Ä

keliakiasta

onko täällä ketään keliakiaa sairastavaa
  7. Ä

onko täällä keliakiasta kärsiviä?

odottelen vastausta lääkäriltä että onko minulla ihokeliakia, aika varmasti näin on muttä tuloksien varmennusta odottelen. Aihe on herättänyt paljon kysymýksiä mielessä eikä ole ketään kuka tietäisi miltä tämä kaikki tuntuu.
  8. Ä

ostoksen paluttamisesta??

ostin liikaa kertakäyttölautasia ja liinoja pojan synttäreille. paketit ovat avaamattomat ja kuitti löytyy. voikohan ne palauttaa takaisin kauppaan? tietäiskö joku?
  9. Ä

huhuu Tuusula

kahvittelu, lenkkeily ym. seuraa kaipaa äiti vm. 82 ja tyttö 2kk. Asutaan itse siis Lahelassa ja auto harvakseltaan käytössä, joten erityisesti Lahelasta ja lähiympäristöstä esim. vaunukangas, nahkela mieluusti.
  10. Ä

jälkivuodon kesto sektion jälkeen?

Elikkäs kuinka kauan teillä on jälkivuoto kestänyt sektion jälkeen?

Yhteistyössä