Hakutulokset

1. M

trampoliini ja muut vermeet

Kenenkäs pihalla ilostuttaa trampoliini? Minä haluisin ostaa sellasen turvaverkon kera 6vee pojalle pompittavaksi (syksyllä 7vee) mies vastustaa. Perustelen ostoa et kehittäs koordinaatioo, hauskaahan se olisi ja tulis liikunta samalla jne.. Mies nassuttaa että vaarallinen, viikko pompitaan ja...
  2. M

Herpes

Hei! Onko kellään kokemuksia synnytyksistä jossa on mahdollisesti herpes?
  3. M

rahaa

paljon teillä on rahaa kuukaudessa ja mihin se menee ja jääkö säästöön?itse saan puhtaana 1800 euroa ja mies puhtaana 1900 euroa.plus lapsilisät jotka laitan lasten tilille. 600 e ruokaan,600, lainaan, 600 laskuihin. miehen rahoista yli tonni säästöön ja loput käyttötilille, ostelee mitä miehet...
  4. M

Tamperelaiset

Uusi vuosi uudet tutut ?!? Löytyskös Linnainmaa-Atala-Leinola alueelta kärryttelykavereita, kahviseuraa jne. Esikoinen 5vee,poika ja vauva tammikuun lopulla 3kk,poika.
  5. M

oma talo

Tervehdys Pirkanmaalta! Millaisia kokemuksia teillä on talon ostosta?? Minua hirvittää hintataso ja talojen laatutaso.Tontteja ei tunnu löytyvän jotta saisi oman uuden rakentaa joten on päädytty ravaamaan taloesittelyissä harva se päivä, toisaalta meitä kiinnostavat kohteet on äkkiä katottu...
  6. M

MAITOPULLO

minkä ikäisenä maitopullo pois? onko sujunut helposti ja kannattaako ottaa tutti ja pullo samaan aikaan pois? kokemuksia ?????????
  7. M

Tampereelle tapaaminen?

Onko jo??

Yhteistyössä