Kauanko se on teillä kestänyt?
Kuopuksemme sairastui lauantaina ja suu on todella kipeä lähinnä kurkku. Eilen nousi rakkulat sormiin ja peppuun.
Koska voi odottaa et vois alkaa helpottamaan.
Elikkäs ne joilla on läheinen masentunut ja haluaa vertaistukea niin laittakaa mulle yv, jossa lyhyt kuvaus tilanteesta.
Annan salasanan jolla pääsee hakemaan kerhoon.
Käyn tääl nykyään tosi harvoin ja aina tääl haukutaan tai poljetaan joku maan rakoon.
Miettikää aikuiset ihmiset et miten tääl käyttäydytte, ihan hävettää teidän puolesta.
Itse otan työni puolesta ja kaks lasta on riskiryhmässä joten heille todellakin otan molemmat (sika ja kausi- influenssa rokotukset) muut saa viikolla 51.
En aiemmin oo ollu näin vauhkona mut meiän kuopuksen päiväkotiin on possutauti iskenyt, tänään oli lappu ovessa.
Hällä tosi paha astma ja täällä rokotukset riskiryhmille alkaa vasta ens tiistaina ja siitä vielä n. 2viikkoa kun sen teho on huipussaan.
Oon ollu pitemmän aikaa tosi väsyny, päätä jomottaa ja on huono olo.
Mieleeni tuli korkea verensokeri, kun vikassa raskaudessa arvot oli rajalla ja niitä ei sen jälkeen oo tsekattu.
Meiän kuopuksella paha astma joten molemmat influenssa rokotukset ois tärkeitä, mut minkälainen väli niissä täytys olla?
Sit vielä 2v rokotus, vai tuleeko sillon rokotusta?
Yritin tänään soittaa neuvolaan, mut meitin neuvolatäti on tän viikon lomalla joten en saanut vastauksia.
Sit vielä...