Hakutulokset

1. nubbe

Musta angry birds-pääsiäisylläri jäi puuttumaan. Anyone?

Vaihdossa saisi keltaisen tai valkoisen angryn. YV:llä tavoittaa.
  2. nubbe

baby bornin varsa karkasi - mistä mä nyt uuden taion?

Kävipä niin surullisesti, että bb:n pinkki varsa ja sen porkkananippu katosivat reissun aikana. Tietääkö joku, mistä voisin mahdollisesti ostaa uuden tilalle? Pahoin pelkään että niitä ei enää myydä. Käytetty siistikin kävisi, mutta aikamoinen tuuri saa olla että kirppikselläkään vastaan...
  3. nubbe

HELP! Mistä värikkäät talvikengät tytölle 34? TKU

Nätit värit esim.vikingillä tuntuvat loppuvan järestään kokoon 30. Jollain oli vikingin vaaleanpunaiset 33:t myynnissä huutiksessa, mutta itse en tosiaan ole niihin koskaan törmännyt, vaikka useamman vuoden olen jo hakenut. Koitin tsekata jopa vikingin kotisivuilta, mutta ei sielläkään ollut. :(
  4. nubbe

Kaivataan kokemuksia teräväpiirtotelkkareista!

Tv on sanomassa sopparin irti, se sirisee kun sen laittaa päälle. Lienee aika siirtyä teräväpiirto-tv.hen vaikka se vähän harmittaakin. tuo on sentään palvellut parikymmentä vuotta! nyky-tvt eivät ilmeisesti juuri muuta kestä kuin takuuajan. Mutta tv on useimpien asuntopalojen takana enkä...
  5. nubbe

APUA! Finnair rikkoi rattaat. Lainaan vuokralle tms Haminassa nyt kellään?

Siskoni tuli nelikuukautisen ja 3-vuotiaan kanssa eilen ilalla ja Finnair oli ruhjonut rattaat solmuun. Pitkällisen odottamisen jälkeen antoivat kyllä korjaamon osoitteen, mutta lähin on Kotkassa. He lähtevät maanataina jo takaisinkin. Mutta olisiko kellään paikallisella täysin makuuasentoon...
  6. nubbe

TKU 3vlle tyttö kaveriksi

Nyt kun kaverit alkavat olla tärkeitä olisi kiva löytää tytölle kaveri Vasaramäen lähistöltä. Itse olen kolmekymppinen jos sillä on merkitystä.
  7. nubbe

Mitä nimitystä teillä käytettiin/käytetään tulokkaasta raskausaikana?

Meidän vauvojen työnimet olivat Fafnir (Faffe) ja Kong (alias kaksoset koska vatsa oli niin suuri että useampi tuntematonkin tuli kysymään että tuleeko meille kaksoset). Voi niitä aikoja... Äsken koin jonkun oudon flashbackin kun istuuduin ja voi sitä tyytyväisyyden määrää kun tajusin että...
  8. nubbe

Voi ei, mä tein sen! Saa kivittää. *turhis*

Menin ostamaan lapsille tismalleen samanlaiset mekot ja vielä puin ne samaan aikaan päälle. Pitääkö mun nyt vedota tilapäiseen mielenhäiriöön vai syyttää olosuhteita? Olivat niin edullisesti tyrkyllä. Enhän mä voi myöntää olevani noin popKORNI.
  9. nubbe

Onko lindexillä laajemminkin juhlamekot miinus 40% tarjouksessa?

Lasten serkkujen äiti oli noita eilen bongaillut joko Sellosta tai Tammisaaresta. Mahtaako tarjous olla muuallakin?
  10. nubbe

Kokemuksia www.mytoys.de-nettikaupasta + mahdollista kimppatilausta sieltä (TKU)?

Hauskoja leluja oli tarjolla ja mm. baby born joulukalenteria ym., mitä ei Suomesta helposti löydä. http://www.mytoys.de Kiinnostaisiko jotain jakaa postikulut 15e? Saksa hallussa.
  11. nubbe

Voiko olla kannattaavaa että samalla merkillä, esim. Viking on ziljoona eri mallia ja jokaista saa vain tietystä kaupasta?

Hain lapselle talvikenkiä ja ihmetys on kyllä suuri kun joka kaupassa on eri näköiset tai jopa parit tyttöjen vikingin talvikengät. Voiko tuo olla kannattavaa. Lisäksi ne isossa mainosjulisteessa olevat poikien kengät ovat kyllä niin viimevuoden vastaavien näköiset että olen meinanut ottaa...
  12. nubbe

aito retromekko - lieneekö sillä myyntiarvoa?

Täältähän löytyy vastaus melkein kaikkeen... osaako joku siis sanoa, että onko tuolla mekolla/tunikalla myyntiarvoa? Triorin suomalainen mekko, koko 110 eli minusta aika pieni siihen. No,104cm voisi ollakkin. Nukkaa on vähän, mutta ainoa oikea vika on tuo kuluma merkissä...
  13. nubbe

Olisiko kellään sack n seatin käyttöohjeita?

Omat ovat hukassa, kuinkas muutenkaan. :flower:
  14. nubbe

Lempisanontasi?

Työkaveri käyttää äkäisiä ihmisiä päivitellessään sananpartta "Ihan kuin joku olisi syönet sen eväät." En ole aiemmin törmännyt tietääkseeni moiseen sanontaan ja minusta se on aika hauska.
  15. nubbe

Keksi-gallup

Mikä on suosikkikeksisi? Entä minkä valitsisit, jos pitäisi kerralla syödä koko paketti? LU Bastogne on minusta paras, mutta koska se on aika makea niin koko rullan tuhoamisen kohteeksi valitsisin varmaan marie-keksin.
  16. nubbe

joululahjoja tuli liikaa - hyvää mieltä niille joille pukki ei ehtinyt?

Nythän taas alkaa se hurja lahjanvaihtorumba. Osaa ei voi vaihtaa ja osasta lasten lahjoista tietää, ettei niille ole käyttöä. Jossain perheessä taas voi olla, että ei tullut oikein mitään. Voisikohan nämä jutut yhdistää niin, että lahjoista olisi iloa useammalle? Esim. uusi vuosi on vielä...
  17. nubbe

"miksi ihmiset antavat lapsilleen kauniita nimiä ja käyttävät sitten kauheita lempinimiä?"

Näin totesi kaverini mies kuultuaan kuinka kutsun lastani. En pahastunut, jokaisella on makunsa ja hän oli niin suora että sanoi sen suoraan eikä selän takana. :) Meidän termiitillä on tosiaan tusinoittain lemppareita, joista muutama aktiivisemmassa käytössä ja muut enemmän satunnaisia. Osaa...
  18. nubbe

Lapsen kengistä: paljonko menee rahaa ja kuinka monta numeroa vuodessa? Mikä on suosikkimerkkisi?

Lapsen jalka kasva jopa 4 numeroa vuodessa ja se on huomattu nyt kun lapsi alkoi kenkiä käyttämään. Mutta kuinka kauan tällainen vauhti jatkuu? Suosikkeja ei le vielä löytynyt, tähän mennessä kaikki ostetut ovat olleet hyviä, lapsi sen sijaan ihastui heti crocseihin. 1v 7kk: kengännumero nyt...
  19. nubbe

Kahvilalla on oikeus valita asiakkaansa? + top 3 kahvilat lapsille

Olin menossa tänään iltapäivällä kaverin kanssa kahville paikkaan, joka on nimestään huolimatta varmaan enemmän baari kuin kahvila kun oikein ajattelee. Tiskillä sitten ihminen sen takana ei suinkaan vastannut moikkaukseen vaan pamautti suoraan ettei heille toivota lapsia. Mukana olivat siis...
  20. nubbe

Kuinka imetys sitten vaikuttaa rintojen ulkonäköön?

Taas tuli jossain topicisa esiin, että oli rinnat sen näköiset kuin olisi ainakin yhden imettänyt. En ehkä ole tarkkaillut rintojani kovinkaan huolellisesti kun nyt on pakko kysyä että miten imetys sitten muuttaa / voi muuttaa rintoja? :ashamed: Nännit nyt on isommat ja niin on...

Yhteistyössä