Hakutulokset

1. P

Pojalle nimiehdotuksia:D

Joo, meille on siis tulossa kohta kolmas lapsi ja luultavammin poika ois tulossa :heart:. Ja meillä on keskimmäinen poika ja hänen nimensä on Saku, ni olemma aatelleet sellaista nimeä mikä sopisi Saku-nimen kanssa hyvin:D. Kaipailisin siis ehdotuksia pikkuveljen nimeen:D.
  2. P

Vauvan paino

Kysysin vaan sellasta asiaa, ku jäi tänää viimisessä ultrassa vaivaamaan. Ei kysytty siis vauvan painoarviota, ku meil oli lääkärineuvola rv 29+0 ja tää on täs raskaudes viiminen ultra ku kaikki oli hyvin ni ei tarvii enää ultrassa käyä. Ni lääkäri vaan sano, et on isompi mitoiltaan ku 29+0...
  3. P

Muita noin 34-vuotiaita äitejä kaveriksi Etelä-Karjalan alueella

Kaipailisin uusia tuttavuuksia muista itseni ikäisistä mammoista Etelä-Karjalan alueella =). Itse asun Parikkalassa ja miulla on kaksi lasta. Kohta 3-vuotias tyttö ja 6,5kk poika :heart:. Olen naimisissa ja siis tällä hetkellä äippälomalla. Olisi kiva, jos asuisit lähellä ni ois kiva ekaksi...
  4. P

Stayupit häihin?!

Sanokaas asiasta tietävät, pitääkö/kuuluuko vieraiden, naisten nimenomaan, laittaa sukkahousut häihin?! Tai siis stayupit mekon kanssa?! Itellä on polvien alapuolelle oleva mekko ja aattelin, et jos en laittaisi stayupeja serkkuni häihin. En pidä sukkahousuista, joten niitä en ainakaan laita ja...
  5. P

G: Zumba

Aattelin mielenkiinnosta kysyä, et kuinka moni tän keskustelupalstan käyttäjistä harrastaa zumbaa?! Mie hurahin siihen ihan täysin keväällä :D . I love it :D
  6. P

Pikkukolmosta haaveilevat/yrittävät

En tiedä onko tällä sivustolla jo tällanen keskustelu, kun en jaksa selata juttuja alaspäin, joten aattelin laittaa tällasen keskustelupinon pystyyn :) . Jos on jo valmis keskusteluketju ni ilmottakaa vaan nii liityn sit siihen :) . Mut jos ei oo ni liittykää muutkin mammat tähän, ni kuumeillaan...
  7. P

Alkuraskaus ja salilla käynti

Kysyisin semmosta vaan, että miten on tuon salilla käymisen aika alkuraskaudessa ja koko raskauden ajan?! Oon käyny pikkukakkosen jälkeen säännöllisesti noin 5 kk salilla pari kertaa viikossa ja nyt on käynnissä perusvoimajakso. Pikkukakkosen odotuksen aikaan en käynyt ollenkaan mikä minua nyt...
  8. P

Plussa!!!

Hei! Tein tänään raskaustestin Halpatestinettisivun raskaustestillä ja se näytti positiivistä :D . Testiin tuli haalea viiva, et oikein en osaa iloita vielä, enkä ole sataprosenttisen varma, mutta eikö se ole niin, että plussa se on haaleakin?! Enkä yhtään tiedä monesko viikko on...
  9. P

Syyskuulaiset -09

Tänää tein testin ja plussaahan se näytti =) . Vieläkin on sekava olo. Iloinen mut epätodellinen. La ois nettilaskurin mukaan 7.9.09 ja pikkukakkonen tulossa. Esikoinen täyttää 4.1. 1v4kk. Onko täällä muita?
  10. P

Uusia tuttavuuksia Etelä-Karjalasta

Kohta 32-vuotias 6kk tytön äiti etsiskelee muista äideistä uusia kavereita :D . Asun Imatran lähellä pienellä paikkakunnalla, jossa en tunne kovin montaa äitiä, joilla on saman ikäisiä lapsia. Joten olisi kiva vaihtaa ajatuksia vauvoista ja lapsista ym. muiden äitien kanssa. Mies ja koira kuuluu...

Yhteistyössä