Oli käynyt eilen aamusta kotonaan Iitun (4,5v) kanssa. Oli sit äitinsä keittänyt kahvit ja kysynyt Iitulta että haluatko mehua? Iitu oli halunut mehua ja koska anoppi oli ottanut näkkäriä pyyti tyttö myös näkkäriä.
Näkkäri oli maistunut ja tyttö oli pyytänyt toisen niin oli tuo mun kultani...
Nyt tänään olis se Miljoona rock, ja naiset uskokaa mun olis tehnyt mieli mennä sinne.
Ja tuossa toissa päivä luin sit lehdestä että pääsisin sinne jopa ilmaiseksi, mutta täällä tää vaan kotona möllöttää tämänkin illan... Vähän meinaa harmittaa.
Mutta kuten jo sanoin ihan on omaa syytäni etten...
Oltiin tuossa tivolissa vesisateessa...
Tyttö kun oli sitä viikon odottanut ei malttanut odottaa yhtään parempaa säätä...
Nyt vaan sit äiskää palelee...hyrrr
Tyttö piti vapaapäivää, piti lähteä Vesieläinpuistoon, mutta sade sotki suunnitelmat. Nyt pitäis viittiä lähtee hakemaan ainakin sadetakki päiväkodilta, kun ei ole ku se yks ainoo...
Ei vaan yhtään huvittas lähtee pyöräilee tossa sateessa sinne...
Meillä muuten riittää tulevana viikonloppuna täytekakkuja...
Mies oli tänään tuonut kakun ja mä haen huomenna tuosta konditoriasta kakun, kun viittinyt leipoa...
ohjain?
Mulla kun ei oo mitään käsitystä noiden hinnoista ja uusi, käytetty pitäisi saada kun pupu söi entisen johtoa sillä seurauksella ettei se toimi enään :o
pataan... Vaan ei niin pienestä taida syömistä olla.
Jänö ollu meillä nyt viikon vajaan vuoden ja neljä johtoa syönyt ja sitten kaikkee muuta pientä jyrsinyt... mm. mun melkein uudet rintsikat...
sitä taas valittas...
Mies ollu taas koko illan naapurissa ja nyt sit vielä lähtee baariin... Mua sit vaan ottaa jotenkin niin päähän.
Kait se ihan vaan siitä kun tuossa joku viikko sit pyysin et olis yhdessä lähdetty johonkin nii ei halunut lähtee ja nyt sit taas poikien kans meno maistuu...
Eilen illalla lähdin nukkumaan jotain puoli kuuden jälkeen ja heräsin tänään sit puoli yhdeksän maissa- tosin viidestä asti olin sillai puoliksi hereillä... Ja nyt taas tuntuis siltä että vois lähtee nukkumaan...