Hakutulokset

1. B

te joilla useampi koira!! =)

kun nyt kerran kävin täällä kerran kääntymässä, niin enkös taas koukuttunu :D toivottavasti en, oli niin mukavaa kun oli muutakin elämää kun palsta :D mutta siis. meillä kohta vuoden ikäinen narttukoira jolle seuraks tarkoitus hankkia seuraavan vuoden aikana saman rotuinen kaveri. uroksen...
  2. B

joku oli kaipaillut?!

sain samperilta viestiä et tääl jotkut harmaat on ottaneet asiakseen kysellä musta ja mun elämästä, antaa palaa nyt sitten päin pläsiä niitä kysymyksiä!!!! :headwall:
  3. B

olen naurettava ja huomionhakuinen idiootti

ja haluan kertoa teille, että mä pidän nyt palstatauon, koska mä en saa enää asiallisia vastauksia. mulle vittuilaan ja veistä käännetään haavassa, lähetellään jopa y-viestejä että mee muualle ruikuttaan. mä en ole tiennyt että täällä ei saa valittaa. kiitos teille, saitte mut itkemään ja...
  4. B

mä en kestä kun toi koira ei tottele!!!!!

|O |O |O |O tuijottaa vaan ja on kun ei kuulis mitä sille puhutaan :headwall: käsket istumaan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja oikein odottaa et sä menet painamaan sen hemmetin perän sinne ketoon. käsket sen maahan, niin se tuijottaa ylimielisesti ja odottaa että sä menet ja...
  5. B

meillä asuu varas!!

nimittäin toi koira :kieh: se nyysii kaikki sukat mitkä sen eteen osuu, äsken kiskoin sen kitusista VIISI SUKKAA :headwall: :xmas:
  6. B

mä en voi uskoa et yks mun ystävä on aikuinen ihminen

:headwall: aikanaan kun asuin muualla se ystävystyi yhden "maijan" kanssa ja ne pyöri pari vuotta tosi tiiviisti yhdessä ja on edelleen ystäviä. täl mun ystävällä ei ole lapsia, toisin kun mulla ja maijalla on nykyään. maijan ja mun ystävän välit on nyt viilenny kun ei niillä ole enää...
  7. B

mitä suolasta hyvää illaks?

oon kauppaan lähdössä ja jotain herkkua ajattelin illalla leffaa katsoessa mutustaa :p ja jotain mitä vois tarjota kahvivieraillekin jotka tulee illalla.. pizzaa tein jo toissailtana :)
  8. B

mä haluan olla seuraavassa elämässä mies.

saa tehdä mitä haluaa koska haluaa, saa käyttäytyä holtittomasti vaikka olis isä, mitä useempaa naista panet sitä kovempi jätkä oot, ei tarvii meikata, ei tarvii ajella karvoja, voi laittaa saman puvun joka juhliin, ei oo menkkoja, ei tarvii synnyttää, ei tarvii välittää kun omasta navasta. aamen.
  9. B

kuinka voi auttaa loppuunpalavaa äitiä?

jonka 1½v lapsi on tämän äidin koko maailma (tietysti), mut kaikki muu on jäänyt. 2vuotta vain sitä raskautta ja lasta. äiti ylihuolehtii ja panikoi kaikesta, jos lapsi unissaan inahtaa tämä äiti hyökkää heti hyssyttämään lasta jolloin lapsi herää, tälläkin hetkellä 1½vuotiaana sen viitisen...
  10. B

mitä teen?

meidän reilu ½v koira on aina valmis riehumaan meidän 3v pojan kanssa, mutta koska koiralla on tota kokoa, niin ollaan karsittu sitä niiden päätöntä touhua.. no, poika sit haastaa koiraa juoksemalla sen edessä, hyppimällä ja viemällä sen leluja. mä kiellän ja sanon monesti et nyt loppuu...
  11. B

olisin vieny petivaatteet hetkeks ulos kun ei sada, mutta

joku naapuri käyttää mattotelinettä autonrengastelineenä :headwall: ei hajuakaan kenen naapurin on, mut tosi kiva juttu, olis se kaameeta jos autonrenkaat joutuis laittaa maahan ja ne sotkuis :xmas: käyn kohta tipauttaan ne sieltä :kieh:
  12. B

mikä sohvanPESUaine parasta?

siis kangassohvalle.. meillä tollaset samettisen tuntuiset kangassohvat joista aika helposti lähtee kosteella pyyhkimällä liat pois, mut ennen joulua haluaisin ne putsata oikein perusteellisesti. millasia kokemuksia löytyy ko.aineista? :)
  13. B

kiperiä kysymyksiä pojalta 3½v:

katsellaan nemo-leffaa ja ensimmäinen kysymys kuuluu: minne kalat pissaa? ennenkun ehdin vastata, poika esitti jatkokysymyksen: pissaako ne simpukkaan? :xmas: :xmas: :xmas:
  14. B

rakas koirani, tuo kekseliäs pikku pirulainen

:kieh: sen pääsy keittiöön on estetty kahdella tavallisella keittiön tuolilla. ne tuolit on selkänoja keittiöön eli istuinosa tohon eteiseen ja toisella tuolilla on sen vesikippo. tulin tänään kotiin, niin toi pälli oli hypänny niiden tuolien yli (ja mä ku oon kuvitellu et niis on aika...
  15. B

mulla on toi beverly hills menny ihan ohi?

:o http://www.iltalehti.fi/viihde/200810298510568_vi.shtml vai eikö oo viel tänne asti rantautunu?
  16. B

pitäis mennä nukkuun..

mutta peeveli kun kävi vanhanaikaset ja nukahdin itse kun vein pojan päiväunille :xmas: tuli siin vedettyä unta sitten kutakuinkin kahdesta neljään ja se on mulle aivan liikaa :headwall: vartti-puoli tuntia olis paras jos on pakko nukkua, mut tällanen 2h setti on liikaa :|
  17. B

kysyin tätä jo aiemmin, mut en löytäny aiempaa alotustani nostaakseni sitä..

joten teen uuden. mun vasen käsi oli tossa about kuukausi sitten tosi kipee, sitä SÄRKI niin et mitenkäänpäin ei ollu hyvä, en saanu nukuttua ja ainoa mikä välillä helpotti oli et piti kättä pystyssä, särkylääkkeistäkään ei ollu apua. se särky kesti yhden illan ja yön, mut aamulla ei ollu...
  18. B

toi koira ei oikeasti ole tuhonnut mitään suurempaa

kuten seiniä tai ovia niinkun mua peloteltiin sillon kun sen otin.. sanottiin et sen suihin menee sitten kaikki kengistä pakastimiin ja se syö seinät ja listat jnejne.. ton suurin intohimo on roskikset, lapsen lelut ja sanomalehdet ( on muuten kuttumaista keräillä sanomalehtisilppua mikä ei...
  19. B

avaisko viel valkkarin..

join 2 lasia punkkua (pullon jämät :D) illanmittaan ja ruuan kanssa ja nyt tekis mieli ottaa lasillinen valkkaria ja nauttia olosta kun on niin ihanan hiljasta ja rauhallista :D
  20. B

minkä kokoisen kopin collie tarvitsee?

kopin sisämittoja mietin.. :D

Yhteistyössä