Hakutulokset

1. M

Donnatestistä...

Heisan! Onko täällä kukaan käyttänyt Donnatest sylkiovistestiä? Voiko se näyttää sitä saniasikuvioo vain yhden kerran, olen testaillu monena päivänä, ja eilen iltapäivällä testissä oli kaunis saniaiskuvio, joka siis kertoo oviksen olevan lähellä. Muutaman tunnin päästä tein uudelleen ja...
  2. M

CB:n digiovistestistä kysymys

Tänään viimeinen testi "tilttas" taisin uittaa sitä puikkoa liikaa :( Testinäyttöön tuli virheilmoitus, uutta en voinut tehdä,kun tää oli jo viimeinen.. kysymys kuuluukin, että lukeeko se digilaite sen testin ihan sillai kun muistakin ite kattottais,eli viivan tummuudesta? kun otin tikun...
  3. M

Raskauden yritys ja alkoholi

Viikonloppuna firman risteily (2päivää ja yötä laivalla.. todella kosteat juhlat tiedossa..) sillon olis mahdollisesta oviksesta dpo 6-7.. mikään raskaustestihän ei näytä viä noin aikasin, mutta.. Yritystä todella on, ollut kylläkin jo useamman vuoden, mutta nyt varmaan taisin...
  4. M

Ovulaatiosta kysymys!

Viikonlopun ajan on nippaillut alamahaa, välillä vihlonut ja viillellyt, eniten lauantai-iltana (kp12) eilen illalla kuitenkin kp13 nukkumaan mennessä tuli tosi huono olo, koko vatsa oli todella kipeä alamahasta ylämahaan, ja teki pahaa, koko vatsa oli turvonnut ja kovahko. Olinkin ihan varma...
  5. M

Enkelilleni

Olen löytänyt nämä netistä ja kirjoista. Aivan ihania ja koskettavia. tein muutamasta kortin, jonka laitoin raskaustestien, neuvolakortin ja ensimmäisen ulrtakuvan kanssa pieneen muistojen laatikkoon. :heart: "Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajalla ajattomuuden. Olen...
  6. M

Ruskeaa tuhrua rv5+2

Apuuva... yöllä tää alko, paperiin tulee pyyhittäessä, ei siteeseen saakka, mut joka kerta tullu tänää wc-käynnin yhteydessä, vaaleen ruskeeta. Pelottaa ihan sairaasti, että tässäkö tää nyt sit oli.. Onko muilla ollu tällästa, ja silti lopputuloksena tullu vauva??
  7. M

Hiivaa tms. kutinaa clomeista?

Osaako joku clomeja popsinut auttaa, onko tullu koskaan clomeja syödessä hiivatulehdus ekaa kertaa? Mulla nyt kolmatta päivää kutisee...ja vv on valkosta, klönttistä mutta hajutonta... 29v.ikään mennessä en oo koskaan saanu hiivatulehdusta, mut nyt nää oireet kuitenkin hieman siihen suuntaan...

Yhteistyössä