Olisiko kohtalotovereita :) Löytyykö muilta yhtä pieniä 1v6kk kuin meiltä :) Minulla on kaksoset elikkäs tyttö 77,5 cm, 9750g ja poika 77cm, 9485g. Kaksoset syntyivät n. kuukautta ennen laskettua aikaa ja olivat vähän päälle 2 kg ja 45 cm pitkiä. Mietityttää itseä, miten kasvu etenee. Tällä...
Heippa kaikille! Minä täällä huhuilen :D Tulkaahan kertoilemaan mitä teille kuuluu? Mä täällä joka päivä ihmettelen, miten isoja mun parivaljakkoni jo on =) Pienellä haikeudella muistelen jopa jo vauva-aikaa :o Kaksoseni ovat nyt jo 1v7kk. He alkoivat jutustelemaan kumpikin joulunaikana ja nyt...
Heippa! Siirrän tämän keskustelun tuolta taapero puolelta tänne. Toivottavasti tänne löytäisi useampi keskustelija. Olen siis 1v3kk kaksosten äiti ja kovasti kaipaisin juttelukaveria muista kaksosten äideistä elikkäs vertaistukea :)
Moikka! Kovasti kaipaisin juttuseuraa muista taaperokaksosten äideistä :) Minun lapsukaiseni ovat 1v3kk vanhoja. Kovia ovat menemään. Ehtivät kyllä joka paikkaan. Tällä hetkellä suosiossa on kiipeileminen mm. sohvalle, sängyn päälle, omaan syöttötuoliin :headwall: Puhetta ei juurikaan...