Hakutulokset

1. J

Tyhjiä kahvipaketteja

Tarviiko kukaan tyhjiä kahvipaketteja askarteluun yms? Jos tarvii laita yv:tä
  2. J

Meille tulee vauva.

Tietääkö kukaa mistä sais tilattua vauvan bodyn tai vastaavan mihin sais oman tekstin ja vaikka ultrakuvan. Tekstiksi esim sisältö tulee toimitusvaikeuksista johtuen jälkitoimituksessa.
  3. J

yksityisviestit

Pääseekö muut yksityisviesteihin? Mulla ilmoittaa että en ole kirjautunut, vaikka olen.
  4. J

Milloin eka neuvola?

Moikka. Semmoista kyselisin tyhmänä kun eilen sain plussan testiin, niin milloin olisi hyvä soittaa neuvolaan? Milloin teillä ekat käynnit?
  5. J

Miehen huomenlahja

Mitä miehelle huomenlahjaksi?
  6. J

Vihkisormuksen teettäminen

Onko kukaan teettänyt vihkisormusta kotka-hamina-kouvola alueella? Kellä teetit, olitko tyytyväinen?
  7. J

samperin hääkutsut

Mulla menee hermot! Vihdoinkin sain kortin tekstin suunniteltua ja ajattelin ruveta sitä tulostelemaan ku huomasin että eihän tuo samperin paperi sit ookkaa A4 vaa jonkuu pirun sentin leveempi. arvatkaa mahtuuks tulostimeen... nyt sit varmaan juu leikkailen joka pirun arkin :headwall: |O
  8. J

ihana biisi taas

http://www.youtube.com/watch?v=T1xZogpmYRU
  9. J

ihana biisi

http://www.youtube.com/watch?v=p5Rj2Y0rFUo&feature=related Ihana
  10. J

Ei voi muutaku nauraa.

kyllä on taas hervottomat jutut töissä. melkee vois luulla et on jo perjantai ku kaikki on väsyneitä ja levottomia.. jutut on kyllä niin ala-arvosia. Sen siitä saa ku on töissä kolmen miehenkanssa.. :laugh: :laugh:
  11. J

Imuri

Onko kellään semmosta johdotonta lahdattavaa imuria. Mainoksessa se taisi olla oranssi. En nyt kuollaksenikaan muista sen valmistajaa. Jos vaikka tuommosella tulis useammin imuroitua ku sillä mikä on komeron perällä. Meillä on taas pölypallot päässyt villiintymään. Kissat on ihania, mutta...
  12. J

Ihanan kamalaa kuumeilua

Tämä on ihan kamalaa. Sain joulukuussa vihdoin mieheni suostumaan lapsien hankkimisen, sillä ehdolla että aloitamme yrittämisen vasta kun olen lopettanut polttamisen. Lopetin uutenavuotena ja nyt yritys päällä. Töiden tekemisestä ei tule mitää kun ajattelen vaan vauvoja ja sitä milloinkohan...

Yhteistyössä