...vauvan kanssa? Vauva uintiin olemme ilmoittaneet, mutta sieltä ei ole kuulunut mitään. Onko edes ryhmää saatu kokoon? Seurakunta kerhossa olemme käyneet, mutta tuntuu sen olevan isommille lapsille, jotka osaavat jo leikkiä ilman syliä.
Eli missä käydä vauvan kanssa vaikkapa tutustumassa...
Minua kiinnostaisi tietää kuinka monta muuta luomu-synnyttäjää täältä löytyy? Siis sellaisia mammoja, jotka eivät ole kokeneet tarvitsevansa lääkkeellistä kivunlievitystä ollenkaan kun kivut on olleet siedettäviä.
Itse kuulun tähän varmaan tosi harvinaiseen ryhmään, olin varautunut ottamaan...
Meille on tulossa vauva, ekan kerran sitten kissan hankkimisen jälkeen. Mitenkäs se olikaan, odottavien oli syytä varoa kissan kakkaa; eikös siitä voi saada toksoplasmoosin - vai mikä se nyt olikaan :ashamed:
Miten muut kissaperheet ja odottavat äidit, minkälaisia "varotoimia" olette...
Semmosesta kyselisin vain kun kävin juuri neuvolassa ja siellä todettiinkin vauvan kääntyneen viime käynnin jälkeen perätilaan.. odotan toista lasta ja pelkään että jos vauva loppuun asti pysyy väärinpäin, että joudun sen synnyttämään enkä saakkaan keisarinleikkausta. onko moni joutunut...
Mites teillä, joilla ed. synnytyksessä tullu pahoja repeämiä 2.tai3.asteen, voiko seur. synnyttää norm. alakautta????
Mulla kauttaaltaan revennyt ja kätilö sano että tehdään sitte synnytystapa arvio, vähän pelottaa(eikä aivan vähäkään) seuraava synnytys, että miten käy.... :ashamed:
Voisko ajatella, että pitäis sellaisen tapaamisen mihin äidit tulis vauvojen kanssa (siis jos halukkaita löytyy)? Vaikka aamupäivällä/iltapäivällä jossain kahvilassa (coffee house tms.)
Epäilemme, että meidän tytöllä on maitoallergia.
Miten teillä muilla on maitoallergia ilmennyt, minkälaisia oireita? Miten tutkittiin onko maitoallergiaa? Minkä niminen korvikemaito on se, joka sitten apteekista hankitaan esim tuttelin tilalle? Ja paljonko se maksaa?
Meidän tyttö on nyt reilu...