Olen tietenkin hukannut kirjekuoren, jossa vaippapakettien ean-koodit + ostokuitit piti Pampersille lähettää. Olisko jollakulla Pampersin osoitetta?
Ja mitäköhän tarkoittaa SWIFT-koodi??? :o
Odotan kolmatta lasta ja kahdesta aikaisemmasta maidontulo on ollut aivan valtaisaa. Molemmista olen luovuttanut maitoa sairaalalle ja käytössä oli Ainun sähköpumppu. Jos siis vanhat merkit pitävät paikkansa saan taas alkaa meijeritoiminnan ;)
Nyt kiinnostaisi, minkälaisia kokemuksia Aventin...
Laitanpa nyt ihan mielenkiinnosta tällaisen kyselyn. Eli jos sinulla on lyhyt kierto ja lapsia jo ennestään, niillä millä rv:lla vauvasi syntyi? Olen joskus kuullut, että lyhyen kierron omaavat synnyttävätkin hieman aiemmin... Tiedä sitten pitääkö paikkaansa, omalla kohdallani näin voisi ollakin...
No niin tänään ensimmäisenä virallisena kesälomapäivänä sain heti kutsumattoman vieraan,en ymmärrä miten se ilkeä täti kehtasikin tulla pilaamaan lomani näin heti alkuunsa \|O
Mutta... uusin tuulin siis eteenpäin ja katsotaan, josko sitten loman loputtua täti jo tajuaisi pysytellä poissa...
Mieheni vanhemmilla on 4 lastenlasta, joista 2 meidän ja 2 mieheni siskon lapsia. Lapset ovat syntyneet vuorotellen meille ja mieheni siskolle (hänellä on ensimmäinen) 09-99, 01-01, 09-01 ja 03-03.
Minua ärsyttää aivan suunnattomasti, sillä mummi pitää meidän 01-01 syntynyttä poikaa...