Hakutulokset

1. H

Parhaat booli ohjeet pikkujouluihin tähän linkkiin, kiitos!

Ohjeet kiertoon :xmas:
  2. H

Paljonko pitäisi olla boolin alkoholipitoisuus?

Pitäisi tehdä boolia pikkujouluihin ja mietiskelen tässä alkoholipitoisuutta. Onko liian vähän jos on 6-7% ?
  3. H

Turku, seikkailupuisto

Mitähän kaikkea siellä mahtaa olla? Onko maksullinen? Minkä ikäisille suunnattu. Kesälomareissua suunnitellaan 7v tytön ja 2 1/2v tytön kanssa.
  4. H

Kylläpä käy kuhina..

Harvoin, varsinkaan tähänaikaan illasta (yöstä) täälä käy tälläinen kuhina juttujen suhteen. En ole vieläkään päässyt etusivua pidemmälle kun on kiinnostavia juttuja!
  5. H

Olen NIIIIIiiiiin iloinen!

Huomenna vietetään miehen 30v synttäreitä. Ollaan kimpassa järjestetty lahjaksi tandem hyppy, siitä se on haaveillut pitkään. Se ei aavista yhtään mitään!!! Ennemmin on aina udellut mitähän mahtaa saada lahjaksi mut nyt on utelut ollut minimissä. Jos hirveesti olis udellut niin mulla olisi...
  6. H

Rakeita tulee taivaalta!

Yks kaks tuli ihan pimeetä ja taivaalta rupes tuleen rakeita mielettömästi! Syksy :(
  7. H

30v synttäri tarjoilut

Mitä teillä on ollut tarjolla ja paljonko on vieraita ollut? Huomenna juhlitaan miehen synttäreitä ja sunnuntaina tulee sit sukulaisia kahveelle. Pienenä kysymysmerkkinä on vielä sunnuntain tarjoilu. Ehdottakaas jotain hyvää suolaista tarjottavaa!!
  8. H

Syökö lapsesi puuroa?

Tuosta aamupala ketjusta tuli mieleen.. Nuorempi 1v9kk ei suostu puuroa syömään. Tulee heti hirveä kakomisrefleksi. Ens viikolla aloittaa päiväkodissa ja sielä sanottiin et aamuisin sitä puuroa kyllä on.. Taitaa tytölle maistua ruoka sit lounaalla!
  9. H

ATK- taidot ja CV

Miten ilmaista työhakemuksessa osaavansa ihan perusjutut tietokeen käytössä fiksusti? Kun pitäis välttää; hallitsen windows-pohjaiset ohjelmat tekstiä ??? :whistle:
  10. H

Rapujuhlat

Jos olette rapujuhlia järjestäneet niin antakaahan vinkkejä. Parin vko:n päästä pitäisi viettää miehen 30v synttäreitä rapujuhlien merkeissä. Minkälainen menu olisi hyvä ? Alkukeitto, ravut ym. 9 aikuista olisi viettämässä kekkereitä. :p
  11. H

Terkkuja Bulgariasta !!!

Lamminta on B) . Maanantaille ja tiistaille vaan luvattu huonoa ilmaa :( . Toivottavasti ennusteet viela muuttuu..! Pakko tulla vilaseen mitas tanne kuuluu.. :whistle: Huolestuttavaa !!!
  12. H

Kuinka mä voin jäädä jumiin ?

Tiedän et huomenna pitäis päästä kirkkoon klo 10 ja silti oon jumissa tässä koneella !!! Varmasti väsyttää aamulla.. Ei vaan osaa lähtee nukkuun.
  13. H

Mistä juhlakatos pihalle?

Pitäsi olla vähintään 9m pitkä, mielellään 12m. Neljällä sivulla seinät ja katto toki päällä..
  14. H

Bulgaria, Kultahietikko

Onko joku käynyt tänäkesänä kultahietilolla ? Minkälaiset hinnat on ravintoloissa ? Saako sielä HYVÄÄ ruokaa, pihvejä ym ? Onko shoppailu edulisempaa varnassa vai kultahietikolla ? Jos kivoja paikkoja missä käydä lasten kanssa niin vinkit otetaan vastaan !
  15. H

Miten tehdään lastusatiininauhasta ruusuke ?

Hääautoon olisi tarkoitus tehdä yksi iso ja muutama pienempi ruusuke mutta ohje puuttuu !
  16. H

Ketkä aloittaa juhannuksen vieton tänään ?

Meidän perhe lähtee tänään mökille. Tarkoitus olisi sielä olla sunnuntaihin, jos vaan ilmat sallii.
  17. H

Mistä rakennekynnet Tamperella ?

Osaisiko joku suositella hyvää paikkaa missä laitattaa rakennekynnet ? Onko tietoa hinnoista ym. ?
  18. H

Miks mä en en osaa enään liittää kuvaa ???

Mitä himskattia teen väärin kun tulee pelkkä ruksi näytille ? Jeesatkaahan hölmöä !
  19. H

Suolaisen piirakan ohje (pellillinen) ???

Pää hakkaa nyt ihan tyhjää. Tytön synttäreille pitäis tehdä suolaista piirakka ja siinä ei sais olla lihaa eikä kanaa. Kala saa olla. Mikä olis hyvä ? :whistle:

Yhteistyössä