Heips!
Löytyisikö ketään painonpudotus urakkaan mukaan lähtijää? Tarkoitus on aloittaa 1.1.2011 ja tyyli valinnainen.. Itse ajattelin kokeilla aluksi nutriletilla ja siitä jatkaa voimien mukaan. Kokemuksesta tiedän että yksin ei onnistu!|O
Siinäpä se tulikin..
Mahtaakohan kukaan osata antaa edes suuntaa, kuinka kauan kestää odotella liiton päivärahoja? Kuulun PAM:iin ja olen ollut hoitovapaalla, Nyt rupeaa ärsyttään tämä ainainen rahattomuus|O
Eli siinähän se itse asia jo tulikin.. minulla reilusti ylipainoa ja lopen kyllästynyt.
Nyt tarkoitus alkaa luoda katsetta pikkuhiljaa ensin jouluun ja sitten ensi kesään, yksin ei tahdo onnistua. |O
Heippa vaan taas! Viikko takana ja 1,3kg kevyempänä!! =) =)
Elikkä paino nyt 80,6kg ja viime viikolla 81,9 ja alussa 91,6
miinusta siis 11kg hitaasti on paino tippunu ainakin omasta mielestä ku olen tällainen hätähousu! eiköhän tämä tästä, hitaasti mutta varmasti!
Koittakaahan ny kirjoitella...
:'( Koko viikko meni päin "p......."! Paino lukema 85,4kg ja edellisellä viikolla 84,5 eli +900g.Nyt täytyis tsemppiä ettei ala meitsin jojolaihdutus päästä vauhtiin.POTKIKAA MUA PERSAUKSIIN! \|O
:wave: Taas on "uutta elämää" viikko takana. Painolukema tänä aamuna 85,0kg eli -1kg
Vaikeuksia ollu koko viikon, oon syöny hiukan sopivia määriä \|O
ja vähän enemmän ei sopivia määriä :ashamed: Lenkillä en ole käynyt ku yhesti koko viikolla. Mutta pitkä matka edessä ei auta muu ku palata...