Hakutulokset

1. K

Moi vaan kaikille yökukkujille!!! :)

Nyt tulee vähän myöhässä,koska olen ollut muualla, mutta Hyvää uutta vuotta 2012!! tasapuolisesti kaikille! :)
  2. K

Moi Moi!!!

Hei! Kaikille yökukkujille :wave:
  3. K

Mitkä on / tulevat olemaan joululahja suosikit 2011?

Sukulais muksuille pitäisi hankkia jotain muuta kuin iänikuiset lahjakortit ja anoppi kokelaalle kanssa jotain ja ukolle ja ja ja ja ja.... Ennakkoon olen ostanut lasisen glögisetin johon on kaiverrettu tähtiä :) En tiedä vielä kenelle se menee jos menee ( pidän itselläni itara,kun olen...
  4. K

Toisesta ketjusta tuli mieleen! Paljonko kahvi maksaa teidän lähikaupassa ja ärsyttääkö kahvin hinta?

Kysymys yllä. Oma henk.koht mielipiteeni on seuraava: Kahvi on liian kallista! Viljelijät eivät saa juuri mitään ja esim reilun kaupan kahvikin on noussut tasaisesti ylös päin hinnassa. Meillä lähikaupan rainbow kahvi on tällä hetkellä 2,99e/pkt
  5. K

Hei kaikille hereillä oleville! Mikä meininki?

Niin heissan vaan :wave:
  6. K

Olisiko jostain mahdollisesti saatavana ostopalveluna henkilöä joka pakkaa minun puolesta matkalaukun?

Matkalle lähtö on aina niin stressaavaa |O Eikä tarvitse matkustaa edes Suomen rajojen ulkopuolelle,kun paniikki iskee JO siinä vaiheessa,kun matkalaukun kaivaa kaapista. Mitä tarvitsen matkalla? Monetko vaihtovaatteet? Sataako vai paistaako? Pärjäänkö yksillä kengillä? Juhlavaatteita...
  7. K

Kertokaapas millä nämä banaani kärpäset saa pois? MENEE HERMOT!

Ruokaa ei voi laittaa ilman kärpäsiä ympärillä eikä voi syödä.Silloinkin riittää seuralaisia ympärillä...Pää ei kestä |O apua.
  8. K

Heissan kaikille tasapuolisesti :)

Tulin katsomaan mikä meininki on tähän aikaan yöstä! Moi vaan kaikille :wave:
  9. K

Tässä esimerkki miten Kiinteistökuningatar Kaisaa osaa huoneistonvälittäjät hyödyntää!!!!

Eli etuovi.com ja kohdenumero 6949157 Bongasin vastaavan ilmoituksen johon ylläri ylläri oli Kaisan nimi mainittuna kohteessa.Tähän hätään en muista mikä kohde oli ja missä... Joo on tylsääääää :D Lottoarvontaa odotellen.
  10. K

Moniko on lukenut sen Lorna Byrnen Enkeleitä hiuksissani? Oliko hyvä?

Siinäpä se kysymys jo tulikin =)
  11. K

No niin lapseton tekee aloituksen aiheesta: MITÄ EI SAA SYÖDÄ RASKAANA???

Olen ihan pihalla koko aiheesta :snotty: Tiedän,että kalaa ei mieluusti ( listeria ) tai ollenkaan, mutta mitä muuta? Joo joo olen utelias...Anteeksi nyt vaan :D
  12. K

Voittiko kukaan lotossa? Minä sain elämäni ensimmäisen kerran 4+2 oikein :)

Seuraavaksi Vikinglottoa tekemään :D
  13. K

Meneekö siinä se 2 pankkipäivää jos laitan rahaa samposta s-pankkiin?

Pää ei toimi :ashamed:
  14. K

Eipä onnistu lahjalehden katkaisu lehden välissä olevalla palvelukortilla!

Soittelin tuossa aspaan,kun lahjalehti piti olla katkaistu jo 2 kk sitten vaan ei ole kuulemma heille tullut se palvelukortti perille :kieh: niin varmaan.... Jotta sain lehden nyt heti katkaistua pitää maksaa jo lähetetyt lehdet.nice Hienoa jos palvelukortti ei mene heille perille asti olet...
  15. K

Minkä lehden tilaisin? Suosittele :D

Taas se aika vuodesta,kun tekee mieli lukea jotain lehteä,mutta mitä!? Kuvittele: Pimeä syysilta, ulkona sataa vettä.Hyvä lehti ja kuppi teetä..ihanaa =)
  16. K

Mitä teet ystäväsi kanssa jota et ole nähnyt pitkään aikaan?

Aarg..... Pää ei toimi.Olen miettinyt mitä ihmettä oikein keksisin ystävän viihdyttämiseksi hänen vierailun ajaksi siis viikonloppu. Syömään mahdollisesti,mutta mitä muuta? Sana on vapaa,mutta ei vapaamielinen :D
  17. K

Olipa "mukava" tuokio siivota puolukoita...Ötökkä varoitus!

Ilta vierähti puolukoita siivotessa.Välissä kävin laittamassa pyykit kuivumaan.Tulin takaisin ja jatkoin puolukoiden siivoamista.Ehdin varmaan reilu 4 minuuttia siivota marjoja,kun tunsin outoa liikehdintää käsivarressa... Eikös käsivartta pitkin kipitellyt 3 hämähäkkiä ja yksi koppakuoriaisen...
  18. K

Mitä ihmettä sitä tänään laittaisi ruoaksi? Mitä muut laittaa?

Jotain uutta olisi kiva kokeilla jo vaihtelun vuoksi.
  19. K

Lottovoitolla saisi aikaan paljon hyvää Suomessa! Tietysti riippuen kuka sen voittaa!

Toivon mukaan kuka voittaakaan ymmärtää antaa rahaa hyväntekeväisyyteen! Ennen kaikkea lapsiperheille! Esimerkkinä: Lasten/nuorten kerhotoimintaan!!! =) Saa jatkaa vapaasti :D
  20. K

Uusi "uhri" täällä!

Tulokas esittäytyy :D Moi kaikille!!!! Olen siis lapseton 26v vanha nainen :snotty:

Yhteistyössä