Hakutulokset

1. wohvelimamma

HEIPÄ HEI TAMPEREEN ÄIPÄT!

Täällä olisi yksi äiti-ihminen vailla uusia tuttavuuksia. :wave: Otapa rohkeasti yhteyttä! =) wohvelimamma@luukku.com =)
  2. wohvelimamma

Morjensta kaikille!

:wave: Täältä tulee taas uusi tuttavuus! Siirrytään tänne taaperoihin kun tytär täyttää tiistaina 1- vuoden. Aurinkoista kesänalkua kaikille! :flower:
  3. wohvelimamma

Ystävänpäivä!!!

:heart: Näin ystävänpäivän iloksi ajattelin kysyä kuinka teidän parisuhteessa/perheessä vietetään ystävänpäivää? Vai vietetäänkö ollenkaan? Ja kuinka huomioitte toisianne? Olisi kiva kuulla muidenkin ystävänpäivästä. =) Meillä on mies töissä 05:00-19 joten kävimme perheen voimalla jo...
  4. wohvelimamma

Yksityinen vai kunnallinen perhepäivähoito?

Olen aikeissa aloittaa työskentelyn perhepäivähoitajana. Koulutukseltani olen lähihoitaja,erikoistunut vammaistyöhön. Kysyisinkin teiltä perhepäivähoitajina työskenteleviltä kumpi vaihtoehto olisi parempi, aloittaa yksityisenä vai kunnallisena? Kiitos mielipiteistänne jo etukäteen. :kieh:
  5. wohvelimamma

YSTÄVIÄ HAKUSESSA!

Vanhempi tyttäreni on kuusi vuotias. Hän on lievästi kehitysvammainen. Diagnoosina kehitysviive. Käy erityiskoulua. Asumme tampereella. Etsin uusia ystäviä itselleni ja tyttärelleni uusia leikkikavereita. Joten jos kiinnostaa, laitapa postia osoitteeseen pirpana3@luukku.com Voin myös...
  6. wohvelimamma

Uusia ystäviä haussa!

:wave: Täällä minä etsin juuri sinua toinen äiti, joka on uusia ystäviä vailla! Olen 26 vuotias kotiäiti tampereelta ja jos haluat kanssani ajatuksia vaihtaa, kirjoittelepa rohkeasti minulle! =) pirpana3@luukku.com
  7. wohvelimamma

Tampereen äidit HOI!

:wave: Uusia ystäviä kaivataan! Olen 26 vuotias kotiäiti. Tytöt syntyneet -99 ja -05. Asumme kaukajärvi-annala akselilla. =) Rohkeasti kirjoittelemaan! :D pirpana3@luukku.com

Yhteistyössä