Teen kevätsiivousta ja pesen vaatekaappeja. Mun kaapissa oli alusvaatehyllyllä sellaisia ihme "jyviä". Mustanruskeita, n. 1 x 1 mm, vähän pisaran muotoisia. Siis aikalailla pellavansiemenen näköisiä. Mutta miks mulla olis pellavansiemeniä vaatekaapin hyllyllä? Mitä ne on?!
Kumpi olisi parempi synttärilahja 6-vuotiaalle tytölle: kaverisynttärit taidemuseossa (tytön oma toivomus, ei tosin lahjaksi vaan synttäreiden viettotapana) vai samalla summalla ratsastustunteja (6 tuntia)? Tyttö ei ole ennen ratsastanut muuta kuin puistoissa talutusratsastusta, hevoset...
...kuluu aika. Mies sanoi eilen päättävänsä juhannukseen mennessä aikooko jatkaa perhe-elämää vai ryhtyykö sinkuksi. Onhan se hyvä että päätös viimein tulee, mutta... odottavan aika on pitkä.
... uuden tyttöystävänsä kanssa. Mulla on kyllä nyt vähän orpo olo :/ Sekin ärsyttää, että huomenna mies on sitten varmaan taas tosi väsynyt, eikä jaksa puuhata meidän kanssa.
Lehdessä oli pikkujuttu brittimiehestä, joka aikoo kävellä Intiaan eikä aio käyttää yhtään rahaa siihen. Aikoo luottaa ihmisten hyväsydämisyyteen. Miksi nykyään pummina eläminen on jotenkin hohdokasta?
Välillä on ollut kyselyitä kuukausittaisista ruokamenoista, nyt kyselen apteekkimenoja. Lähinnä siksi kun itsestä meidän perheen menot tuntuu ikävän isoilta. Meillä siis 4 henkeä ja apteekkiin menee 300-400 e kuussa, riippuen siitä onko siitepölyaika vai ei.
Lapset aloittivat syksyllä päiväkodin. Päiväkodista on tullut pyyntöjä sadevaatteista. meillä on kosteussuojatut puvut ja olen aina ollut lasten lanssa tosi paljon ulkona eikä ongelmia ole tullut sen suhteen että vaatteet kastuisivat sisältä. Päiväkodilla tuntuu olevan ongelmia. 1) heistä on...
En saa noita ärsyttäviä kakaroita nukkumaan, koko ajan riekkuvat! Hermo menee saakeli! Ikävöivät isäänsä kun ollut koko viikon työmatkalla, mikä on tosi harvinaista. Mutta v.ittu nukkuisivat niin ei tarviis isin perään rääkyä.
Mies perjantaina töistä tullessaan ehdotti, että lähdettäis yöksi laavulle. Laitettiin lapset kattomaan pikku2:sta ja mies pakkasi, mä käväisin äkkiä kaupasta hakemassa eväitä. Lähdettiin lasten kanssa pyörillä menenmään.
Kyllä oli lapset innoissaan, ekaa kertaa laavussa (5 ja 2 v. tytöt) yötä...
Kuinka monella on peräpyörä? Onko ollut hyvä käytössä? Minkä kokoiselle se on passeli? Millaisia matkoja olette ajelleet? Mua himottais sellainen hankkia... Neiti n.105 cm, onko vielä liian pieni?
... jossa on sinilevää. Ei näy uimakohdassa, mutta lehdessä on kirjoiteltu. Minä annan, peseydytään toki uimisen jälkeen. Tuntuu, ettei muunlaisia järviä meillä päin olekaan :(