Joo, tuli nuorena liftailtua. Pelottavin matka oli sellainen, jossa kuski (mies) alkoi kertoa istuneensa linnassa, kun oli aiemmin tappanut jonkun kirveellä. Tuijotti puheittensa lomassa hullun kiilto silmissä. Minä siinä että jaahah, vai niin. Koitin olla mahdollisimman neutraali ja samaan...
Mutta olet tyylikkäästi ja mukana hitunen onnen kantamoista selvinnyt täpärästi?
Mulla tuli tuosta pulkkamäessä tapahtuneesta turmasta mieleen seuraavaa:
Olin 11-vuotias, kun menimme laskettelemaan. Vanhempani katselivat alhaalla järven jäällä, milloin mahdan tulla alas. Noh, ylärinne oli...
Mun täytyy myöntää, että sellaisistakin on paremman puutteessa tullut tehtyä ruokaa ja mitään poikkeavaa en maussa huomannut.
Missä sinä/teidän perhe joustaa ruuan laadusta, jos täytyy tai muuten vaan ette laita "suurennuslasin" alle kaikkea mitä suuhunne pistätte?
Meillä esim. maito...
Aloitan. Eli mulla on siniharmaat/vaaleansiniset silmät, esikoisella sinivihreät, keskimmäisellä siniharmaat ja nuorimmaisella vihreänruskeat/vaaleanruskeat. Olen huono kuvailemaan asiaa, mutta jospa tuosta jotain selkoa saisi.:D
Itse näen usein unta, että palaan nuoruuden asuntooni. Unessa haluan pestä ikkunat ja puhdistaa asunnon ikäänkuin siltä varalta, että esikoiseni muuttaisi siihen. Käyn läpi asunnon kaapit ja löydän vanhoja vaatteitani. Unessa en tiedä, pitäisikö ne säästää vai ei.
Toinen uni on sellainen...