Hakutulokset

1. PerhosVaikutus

Rantasalmen koiranäyttelyyn meniöitä?

Onko tietoa saisiko "turisti koiraa" ottaa mukaan? Koiralla paperit ja rokotukset, ym kunnossa.
  2. PerhosVaikutus

Top Canis koiran sadetakki

Tietääkö kukaan mistä voisin löytää kyseisen sadetakin sinisenä? Olen yrittänyt etsiä netistä, mutta en ole löytänyt kuin kuvan. Muutamasta paikasta löysin punaisen ja mustan...
  3. PerhosVaikutus

Top Canis koiran sadetakki

Tietääkö kukaan mistä voisin löytää kyseisen sadetakin sinisenä? Olen yrittänyt etsiä netistä, mutta en ole löytänyt kuin kuvan. Muutamasta paikasta löysin punaisen ja mustan...
  4. PerhosVaikutus

Royal Canin cavalier koiran ruoka?

Onko kellään kokemusta tuosta koiranruuasta, joka on suunnattu cavaliereille? Onko mitään eroa muihin koiran ruokiin ym? Kannattaako maksaa vain merkistä vai onko siinä ruuassa jotain parempaa kuin muissa?
  5. PerhosVaikutus

Royal canin Urinary S/O tai Specific Kissan ruuat!!!

Osaisiko joku kertoa paljonko maksaa ROYAL CANIN URINARY S/O tai SPECIFIC STRUVITE kissan ruuat? Vähän osaisi ennakoida ruokakustannuksia ruoka vaihdoksen jälkeen.
  6. PerhosVaikutus

Royal canin Urinary S/O tai Specific Kissan ruuat!!!

Osaisiko joku kertoa paljonko maksaa ROYAL CANIN URINARY S/O tai SPECIFIC STRUVITE kissan ruuat? Vähän osaisi ennakoida ruokakustannuksia ruoka vaihdoksen jälkeen.
  7. PerhosVaikutus

Pieni kokoisia aikuisen koiran raksuja?

Meidän koira ei mielellään syö iso kokoisia raksuja, vaan ne pitäisi olla pentu raksun kokoisia... Onko kellään tietoa kellä valmistajalla olisi pieni kokoisia? Tällä hetkkellä käytössä nutra nuggets. Penturaksuja ei voida enää käytää niiden korkean rasva pitoisuuden takia.
  8. PerhosVaikutus

Kuinka kuljetatte nukutettua eläintä?

Eli kuinka te olette siirrelleet ja kuljettaneet nukutettua eläintä paikasta toiseen? (esim autosta kotiin ym). Meillä luultavasti koiraa rauhoitetaan/nukutetaan säännöllisesti, niin olisi kiva keksiä joku toimiva ratkaisu.
  9. PerhosVaikutus

Koiran kyynelkanava tukossa

Eläinlääkäri yritti kanyylineulalla puhkaista tukosta, mutta ei onnistunut. Nytten tippa + antibiottikuuri reilun viikon ajan, jospa auttaisi. Onko kellään kokemusta kirurgisestä toimenpiteestä millä kyynelkanavan saisi taas kuntoon?
  10. PerhosVaikutus

Koiran aktivointilelu

Kyselisin täältä, jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta. Eli lelu tulisi 8kk ikäiselle cavalle. Kumpikohan näistä sopisi paremmin ensimmäiseksi: (Nina Ottoson) Dog Brick tai Dog Smart? Tähän asti koiralla on vain ollut erillaisia puuhapalloja. Kiitos!!! =)
  11. PerhosVaikutus

Koiran aktivointilelu

Kyselisin täältä, jos jollakin olisi omakohtaista kokemusta. Eli lelu tulisi 8kk ikäiselle cavalle. Kumpikohan näistä sopisi paremmin ensimmäiseksi: (Nina Ottoson) Dog Brick tai Dog Smart? Tähän asti koiralla on vain ollut erillaisia puuhapalloja. Kiitos!!! =)
  12. PerhosVaikutus

pennulle & emälle viemisiä? Ja kasvattajalle myös

Me kun haettiin meidän cavalier pentu, niin vein kasvattajalle cava patsaan. Muistona meistä. :)
  13. PerhosVaikutus

Oisko Evert kiva nimi ?

Mun tulevasta pojasta tulee Eevert ja mun koira on Aatos :D Hyvät nimet oot valinnu.
  14. PerhosVaikutus

HYMIÖT?

jos harmaana ei saa? mulla kyllä näkyy hymiöt normaalisti
  15. PerhosVaikutus

Onko kaupat tänään

\ citymarket tai prisma ei ainakaan ole auki
  16. PerhosVaikutus

Onko kaupat tänään

Lidl oli auki
  17. PerhosVaikutus

*Hehkuttaa*

Kaisa pieni: Eli pelkkä "hän" sana tarkoittaa, että koira lellitään ja hemmotellaan pilalle? Eli maailmassa ei ole yhtää pilloille lellittyä koiraa, jota kutsutaa "se"?
  18. PerhosVaikutus

Äitiyspakkaus 2006-2007

Ei helv.etti mitä valittajia! Kukaan ei pakota ottamaan pakkausta, jos se kerta on niin ruma ja huono ja niin edes päin! Ottakaa rahalla ja ostakaa sillä 140? tarvikkeet mitkä haluatte ja mitä tarviitte ja mitkä ei ole yhtä rumia ja huonoja kun pakkauksessa on. Olisitte kiitollisia, että valtio...
  19. PerhosVaikutus

Olenko ihan kamala äiti jos haen tytön perjantaina hoidosta

\ No mä en oo ainakaan koskaan kuullut tuollaisesta säännöstä. Lapset haetaan hoidosta hoitoaikojen mukaisesti, eikä siihen vaikuta pelkästään se milloin vanhemmat pääsee töistä. Jotku vanhemmat pitää lasta hoidossa vaikka itse olisikin kotona päivän.
  20. PerhosVaikutus

Ehdotuksia!

Lahja Lala Laku Laisa Lara

Yhteistyössä