Hakutulokset

1. E

Haaveeni...

onko ketään naista joka olisi kiinnostunut vaihtamaan ajatuksiaan kanssani...olen itse nainen ja haaveilen naisen kosketuksesta... :ashamed: laita yksityisviestiä,kiitos... :wave:
  2. E

Valmis kakkukuva

Kertokaa voiko kuvan alle laittaa värillistä kermaavahtoa tms.Kuva itsessään keltainen,Simpsonit? :ashamed:
  3. E

Liiton vaihto?

Kertokaa viisaammat,mihin liittoon voisi vaihtaa?Rakennusliitosta pois.....Kiitos!
  4. E

Lääkkeellinen tyhjennys+allerginen reaktio?

:wave: Onko kenelläkään tullut sivuvaikutuksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä?Itselläni ilmestyi sparin päivän kuluttua näppylöitä koko kehoon,paitsi kasvoihin.Ei kutissut.Tyhjennyas29.10 ja nyt näpyt muuttuneet "läiskiksi",ihon alta näkyy... :ashamed: sekavasti ilmaistu...
  5. E

Lahjat verkkokaupasta

Hei!olisiko vinkkejä mistä voisi ostaa lahjatavaroita?esim.joulu.
  6. E

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

:wave: Vaaka-71 elikkä 36v täytän ja kolmatta odotan.RV6+5 vasta....tyttö5v ja poika2v.
  7. E

4D-ultra

:wave: Kiitos tiedoista!elikkä Lappeenrannassa olisi.Täytyypi selvitellä hintojakin vielä.Jos vaikka joululahjaksi itselleni.....veronpalautukset kiertoon... :D Käsittääkseni hinnat vaihtelevat eri paikoissa.Jossain sai DVD:nkin :whistle:
  8. E

4D-ultra

:wave: Heipä hei! Onkohan Kotkassa tai Kouvolassa tuota mahdollisuutta yksityisellä? :whistle:
  9. E

TOUKOKUUN TOIVOTUT

:wave: Liityn porukkaan.Ensimmäinen neuvola12.10,mutta näillä näkymin LA16.5.En oikein vieläkään tajua että olen siunatussa olotilassa.Kävi niin äkkiä.Kolmatta odotan.Pieni pelko että kaikki menee hyvin :ashamed: Ikää kun tulee lisää,pelko kasvaa,näköjään...Pientä etovaa oloa,ei suurempaa...
  10. E

Kolmatta lasta "yrittävät"

:flower: Kiitos teille :flower: ja lähetän kaikille plussatuulia oikein ropisemalla :heart: Mäkin siirryn tuonne touko-odottajien pariin...( LA16.5) Eka neuvola12.10. Halipompeleita kaikille!ja pupuilkaa..... ;)
  11. E

:wave: Huh.Olo on sekava.Anteeksi.Äsken testasin ja "voimakas"haamu. :whistle: Yritän pitää jäitä hatussa mutta.... :D vaikka selviä merkkejä raskaudesta ei ole niin kuitenkin tunne aamulla.Huono oloinen olen ollut kuitenkin tämän viikon.Ylävatsa kipeä ja oksettava olo.Ajattelin sen olevan...
  12. E

:wave: Singalle rutkasti haleja :flower: huomenna tai la.näkee missä mennään.Ehkäisy poistettu vasta elokuussa joten...en oleta näin nopeaa tärppiä! Toivo on kuitenkin... :ashamed:
  13. E

Täällä kolmannesta haaveileva.Kotona -02 tyttö ja -05 poika.Kp27/28-29.Oireita ei ainakaan tunnu.Ilmeisesti liikaa yritystä :whistle: Onnea kaikille yritykseen :heart:
  14. E

keventäjät...

Liityin juuri äsköttäin.Vaikuttaa edulliselta ja monipuoliselta!
  15. E

kuinka nopeasti tuloksia?

\ Itse käytin alkusysäyksenä vähähiilihydraattista ruokavaliota.6vkoa ja 5.5kg.9vkoa ja 8.8kg.Nyt olen palauttanut "huonoja"hiilareita ruokavalioon ja viikonloppuisin myös herkuttelen eikä kilot ole tulleet takaisin.Vatsa toimii normaalisti.10kk ja olen laihtunut 28kg.Kaksi raskautta...

Yhteistyössä