onko ketään naista joka olisi kiinnostunut vaihtamaan ajatuksiaan kanssani...olen itse nainen ja haaveilen naisen kosketuksesta... :ashamed: laita yksityisviestiä,kiitos... :wave:
:wave: Onko kenelläkään tullut sivuvaikutuksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä?Itselläni ilmestyi sparin päivän kuluttua näppylöitä koko kehoon,paitsi kasvoihin.Ei kutissut.Tyhjennyas29.10 ja nyt näpyt muuttuneet "läiskiksi",ihon alta näkyy... :ashamed: sekavasti ilmaistu...
:wave: Liityn porukkaan.Ensimmäinen neuvola12.10,mutta näillä näkymin LA16.5.En oikein vieläkään tajua että olen siunatussa olotilassa.Kävi niin äkkiä.Kolmatta odotan.Pieni pelko että kaikki menee hyvin :ashamed: Ikää kun tulee lisää,pelko kasvaa,näköjään...Pientä etovaa oloa,ei suurempaa...
:wave: Huh.Olo on sekava.Anteeksi.Äsken testasin ja "voimakas"haamu. :whistle: Yritän pitää jäitä hatussa mutta.... :D vaikka selviä merkkejä raskaudesta ei ole niin kuitenkin tunne aamulla.Huono oloinen olen ollut kuitenkin tämän viikon.Ylävatsa kipeä ja oksettava olo.Ajattelin sen olevan...
:wave: Singalle rutkasti haleja :flower: huomenna tai la.näkee missä mennään.Ehkäisy poistettu vasta elokuussa joten...en oleta näin nopeaa tärppiä! Toivo on kuitenkin... :ashamed:
Täällä kolmannesta haaveileva.Kotona -02 tyttö ja -05 poika.Kp27/28-29.Oireita ei ainakaan tunnu.Ilmeisesti liikaa yritystä :whistle: Onnea kaikille yritykseen :heart:
\
Itse käytin alkusysäyksenä vähähiilihydraattista ruokavaliota.6vkoa ja 5.5kg.9vkoa ja 8.8kg.Nyt olen palauttanut "huonoja"hiilareita ruokavalioon ja viikonloppuisin myös herkuttelen eikä kilot ole tulleet takaisin.Vatsa toimii normaalisti.10kk ja olen laihtunut 28kg.Kaksi raskautta...